❤ Akif Mewarna Dalam Keadaan Demam ❤

April 28, 2015

Salam Ukhuwah Fillah ..
Salam Selasa Sahabat ..
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Semalam Lya ada cerita mengenai Pertandingan Mewarna PraSekolah SKSG Bersama Bank Rakyat.Ok semalam memang semangat berkobar kobar la Akif nak mewarna,tapi masa Lya terkejut pagi jam 3 pagi rasa tubuh Akif panas sangat.Aduhai Akif demam la,kesian dia camne nak sertai pertandingan mewarna kalau badan tak sihat.Masa Akif bangun pagi jam 6.30 Lya rasa badan Akif dah kurang sikit panas.Tanya Akif nak join ke tak pertandingan mewarna.Nak !!! katanya..Jadi Lya buat keputusan bawa Akif ke pertandingan tu..

Masa mula mula pertandingan memang la OK.Bergambar sakan senyum sengeh senyum sengeh jer dengan pelbagai gaya..Tapi bila separuh jalan dah Akif mewarna tetiba jer dah penat.Al maklum la demam mesti la penat.Akif tak sempat habiskan mewarna.Separuh jalan jer sempat warna.Pastu dah tak nak warna lagi,penat katanya.Lya tak sempat tunggu majlis tamat terus bawa Akif balik.Kesian juga kat Akif.Baik bawa balik berehat kat rumah.Pasal pertandingan tu,insyaallah lain kali kalau ada lagi Akif boleh sertai lagi...

Gambar Gambar Akif Sekitar Majlis Pertandingan Mewarna PraSekolah SKSG Bersama Bank Rakyat 

Akif Imtiyaz

Akif Imtiyaz

Akif Imtiyaz

Akif Imtiyaz

Akif Imtiyaz

Oleh kerana mood Akif tak berapa Ok ..... hanya beberapa keping gambar jer yang dapat Lya snap masa hari
pertandingan.Kesian dia penat sangat sebab demam.Semalam kami balik awal dan Akif tak sempat ambik gambar ramai ramai bersama kawan kawan...


Artikel Menarik yang Lain

10 sang pencerita

  1. Demam pun masih tersenyum si akif ni... Moga cepat sembuh ya akif..

    ReplyDelete
  2. kuat semangat akif ni . klu saya , mmg baring je la memanjang ...

    ReplyDelete
  3. Nak buat mcm mana dah nak demam kan.. tak pelah, janji dpt sertai juga.. pengalaman tu.. Muga Akif cepat sembuh ye.. :)

    ReplyDelete
  4. semangat yang penting . hehee

    ReplyDelete
  5. takpe, yang penting akif dapat join walau sekejap.

    ReplyDelete
  6. geramnya dkt lesung pipit akif tu!

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..