♥ Jawapan Contest :Teka Tarikh Buku Ini Di Beli ♥

February 12, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Khamis Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua...

Ok semalam,Lya ada buat contest singkat dengan tajuk Contest : Jom Teka Tarikh Buku Ini Di Beli.Lya buat semalam,pagi ni dah tutup contest tu..Contest suka2 jer.Takde la serius sangat sekadar nak uji minda sahabat2 Lya jer..Terima Kasih sahabat yang sudi join..Anda memang awesome!!!!!.

Kalau tengok pada buku ni la kan, agak2 tahun berapa la Lya beli.Nampak macam dah lama..Tahun berapa eaa.Sebelum jawap soalan ni, Lya nak bagitau jugak la..Buku cerita "Sahabat Yang Setia" dan juga "Jangan Putus Asa" kat bawah ni milik anak sulung Lya,Insyirah...Pandai betul Mommy Irra teka ni buku Insyirah.Macam tau tau jer kan kan kan.Tapi Lya tak nak jawapan tu,Lya nak tarikh buku ini di beli...


Tak nak karang panjang2,sekarang jugak Lya bagi jawapan.Jeng jeng jeng inilah jawapan sebenar tarikh buku ini dibeli.Nampak tak nampak tak..Ni dah habis dekat dah ni Lya snap gambar.Al maklum lerrr udah lama hinggakan tulisan pon dah kabur dah...


TARIKH BUKU INI DIBELI ADALAH PADA :
30.06.2005
( Masa tu umur Insyirah 9 bulan )
 30.6.2015 nanti genap la 10 tahun usia buku ni.

Dah tahu jawapan kan??.Cer check tengok siapa yang jawap betul.Hehehehe takde sorang pun dapat menjawap dengan betul.Bukan setakat jawapan untuk tarikh yang tak betul,untuk tahun pon takde yang betul.Jadi untuk contest kali ni takde pemenang huhuhu...Hadiah kita bawak untuk contest yang akan datang.Ntah bila laa nak buat contest lagi....TUNGGGUUUU !!!


Artikel Menarik yang Lain

21 sang pencerita

  1. patutnya kalau pemenanag bawa ke soalan ssetetusnya n up lg hadiah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok hehee soalan dah habihhh nnt kira buat lagi kita up hadiahnyerr

      Delete
  2. Replies
    1. Hehehe mmg anak2 Lya diajar menghargai buku..semua buku diaorang akan simpan elok2..

      Delete
  3. Hahahahaa.. Sipi2 pon tadek..xpe, kita join next contest

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Adk Dayah..klau rajin menjaga InsyaAllah lama la bertahan..

      Delete
  5. OK fine salah...he he he
    Ada yg betul Dan tepat ke tekaan ni

    ReplyDelete
  6. hehe saya pun masih simpan buku cerita saya masa darjah satu. Sekarang dah 22 tahun. fuhhh baru sedar cepat masa berlalu

    ReplyDelete
  7. bagus simpan buku lama utk kenangan dan library dirumah:)

    ReplyDelete
  8. fuiyooo buku legend ni Kak Lya.. CT rajin pindah rumah jadi buku2 memang kena sort each time nak keluar.. jadi tak merasa ada khazanah lama macam ni hehehe..
    simpan lagi buat warisan =P

    ReplyDelete
  9. Lama dah buku ni... tak sempat nak sertai meneka.. baru diizinkan berblog hari ni huhu.. :)

    ReplyDelete
  10. hahhaha...nk jugak tuggu next nye contest kot2 leh jwb dgn tepat...

    ReplyDelete
  11. alamak xdan nak join . ingat 90 an buku in . hehee

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.