❤ Photoshoot Di Pantai Kemasik,Kemaman Terengganu ❤

December 30, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Selasa Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Cerita tertunda..Banyak betul la cerita tertunda yang belum Lya siapkan.Kali ni dapat siapkan satu lagi cerita tertunda dua minggu lepas.Dari sehari ke sehari nak UP kan entri tapi tak jugak siap2.Kali ni Alhamdulillah siap jugak cerita tertunda ni..

Cerita bergambar jer laaa...Sesi photoshoot bersama anak2 kat Pantai Kemasik,Kemaman Terengganu.Masa balik dari jalan2 singgah kejap untuk snap gambar.Cuaca sejuk dan berangin..Mula2 snap gambar OK lagi pastu hujan pun turun.Maka bergambar la dalam hujan hehehehe .....


Macam biasa la..Budak techik ni ler yang mulaajak abah dia singgah pantai..Tapi tak turun sebab ombak kuat dan air laut bergelora..


Dalam duk snap gambar tu ..Sempat lagi ajak turun nak tengok air..Tapi Umi ngan abah tak bagi sebab ombak terlalu kuat masa tu..


Pandang laut bergelora..Dalam hati mesti ayat ni yang keluar "Alahai kalau la boleh main air..Mesti best ni''..Rasa nak main air laa huhuhuhuhuhu sedihh..


Hujan dah mula turun..Betulkan apa yang patut pastu angkat kaki nak balik...Tak dapat nak main air kali ni..Tapi takpe la lain kali kita main air lagi ..


Landing kejap kat batang kayu besar..Hujan pon hujan la kata AKif..Janji posing tetap posing..Masa ni Umi dah masuk dalam kereta ..Dia masih lagi layan berposing ..


Cer tengok cer tengok.Dah basah tu..Tapi masih setia BERPOSING ngan Kakak Insyirah dan Abnag Iman.Posing jer laaa ..


Laut bergelora kat belakang ....Snap gambar Kakak Insyirah dan Abang Iman kejap ..


Last pic..Bergambar bersama Abang Iman...Siap jer sesi bergambar hujan turun dengan lebatnya..Apalagi masuk kereta terus gerak balik...Bye Bye !!!!!!!

Artikel Menarik yang Lain

18 sang pencerita

  1. amboii kuat berposing akif ni. hehehe. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe kaki posing la ni Cik Nani hahaha

      Delete
  2. terbaik photo akif..usah dahulu main air ..ya kala ombak deras

    ReplyDelete
  3. Bahaya tu jangan pi mandi laut ea.
    Nampak cam bergelora.

    ReplyDelete
  4. Jom join segmen ABM jom!

    http://cerita-adindabaizuramazlan.blogspot.com/2014/12/segmen-bloglist-cerita-adinda-baizura.html

    ReplyDelete
  5. Ma x jenguk2 imtiyaz.. Hujan2 ni pn berjalan sakan jgak ea??

    ReplyDelete
  6. bestnyee... akif n the geng yg rajin posing..hihi

    ReplyDelete
  7. Wahh.. Akif ada gayalah.. posing menarik mcm model.. :)

    ReplyDelete
  8. mesti best angin tepi pantai ni :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..