❤ Kelambu Moden Jenama Danko Field Elephant ❤

November 17, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Isnin Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...


Kelambu Moden bersaiz King jenama Danko Field Elephant adalah kelambu moden yang berkualiti 
tinggi.Ia sesuai dan mudah di bawa ke mana-mana.Ia mempunyai 2 pintu serta boleh diletakkan atas katil atau tilam. Boleh tidur di dalamnya sehingga 4 orang (2 dewasa dan 2 kanak-kanak). 

Kelambu khemah ini senang di bawa,ia akan terbuka seperti khemah dan tidak perlu tali untuk menggantung malah jika tidur menggunakan kipas,angin akan masuk dan tidur anda akan lebih selesa. 

Gunakan kelambu moden ini.Cegah denggi dan jauhi ngamuk Aedes dari mengganggu anda. 

Kelambu ini bersaiz 200x200 (King) dan berharga RM40 (tak termasuk kos penghantaran). Beli sekarang sementara stok masih ada!

Sekiranya berminat atau mempunyai sebarang pertanyaan lanjut boleh hubungi Mommy Irra samada :-

Whatsapp/sms di - 013 356 0192 atau
Email ke - beli@irrayyan.com.

Artikel Menarik yang Lain

18 sang pencerita

  1. menarik kan? farah pun jadi tertarik...

    ReplyDelete
  2. saya pun dah ada satu..memang mudah nak guna dan simpan..balik kampung mesti nak kena pakai..

    ReplyDelete
  3. Bagus kelambu ni kat tmpt lya sesuai guna ni SBB byk nyamuk

    ReplyDelete
  4. Menarik.. mcm khemah.. seronok.. :)

    ReplyDelete
  5. Asalam Lya..ingat dah Lya Juliana Johari. Tq. teruja nak beli bagus tu..nanti pasti hubung kalau nak kan..tahnia dapat gelang tempat blogger mia

    ReplyDelete
  6. Sekarang musim denggi...elok sangat tidor guna kelambu. Mudah sekarang ni...kelambu xperlu nak gantung2 mcm dulu dah.

    ReplyDelete
  7. Menarik gak kelambu macam nie, macam khemah yer :)

    ReplyDelete
  8. Kreatif betul orang yang buat kelambu ni....tak panas ke? kelambu dulu2 panas ya ampunnn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kelambu ni tak panas. Pengudaraan bagus. Boleh try. Sgt puas hati

      Delete
  9. wahh elok nie kelambu nie.. macam nak beli satu je.. snang buat pertahanan dari mr n mrs nyamuk..hahah

    ReplyDelete
  10. wahhh dah lama tak merasa tidur dalam kelambu ni

    ReplyDelete
  11. Thanx for info, k.Lya.
    Bagus ni elak denggi kan.

    ReplyDelete
  12. best protection.. skang kan musim denggi..

    ReplyDelete
  13. teringat masa masuk asrama dulu kena paksa beli kelambu. akhirnya kelambu pakai seminggu ja lepas tu buang. sebab nyamuk mencelah masuk hehehe

    kelambu ini sesuai yang ada anak kecil. sekurang-kurangnya anak tak bejalan keluar

    ReplyDelete
  14. Ayu beli bt maen dgn glider je kak.. hahahah

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..