❤ Akif Selfie ??? ❤

November 01, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Sabtu Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Tadaaaaa..Ni dia..Dia yang sekarang..Suka bebenorr Selfie..pantang nampak semak phone Umi duk saja...Tangan dia laju jer nak SELFIE..Hahaha cer tengok memek muka dia..Macam2 adoo..Dari mata bulat senyum simpul hinggalah mata dah kuyu mulut pon dah tak kuasa nak senyum...Masih lagi nak selfie..Alahai Akif !!! macam2 peel la dia ni..Selfie sementara tunggu Domino's Pizza siap ...


Ngan mata boooolattt camtu senyum gitu nampak kiut la pulak..Nampak comel jer..Tetiba pulak Umi rasa cam nak nyanyi lagu Erry Putra la ..Macam cantik macam comel macam cantik jer ..Hahahaha...lawak laaa Akif ni.Eh silap,lawak la Umi ni ...


Mak aiii terkejuzzz boboi..Eh eh eh bukan terkejuzz boboi..Tanjattt Umi bila tengok..panjang betul muncungnye cam muncung itik sudaaa..Duck face la sangat .Apa2 aje la anak bongsu dennn ni ..Tak hadoo kerja la tu.


Ni nak start duck face la tu tapi tak berapa nak jadi.Berenti rehat jap pastu start balik..Kejap senyum kejap sengeh kejap ketawa..Umi duk tepi dia tengok pon naik pening..Oooo camni eaaa selfie ..Ooo gitu eaa kena buat..Alahai macam2 la ..


Cer tengok cer tengok masam cam gini masih lagi nak selfie ..Huhuhuhu suka sangat la tu blh buat macam2 memek muka..Macam sodihh jer..Ni tahap letih dah mai dah..Mood sudah ilang ..Mood sudaa ke laut la..Tanak selfie dah pasni ..

Bila Umi tgk dia duk sibuk klik klak klik klak klak  hengggponn,Umi pon nak selfie jugak la..Jeles tengok dia je duk posing sakan dari tadi..Umi pon nak selfie jugak ..Hehehehe..Tapi Umi ni terlebih PEMALU la..Tanak tanak tanak tanak ..I IS MALU U !!!!! ..K Bye ... 

Artikel Menarik yang Lain

19 Sahabat Setia

  1. hahhahaa ummi selfie tapi tetap menyorok.... ishh comey tau akif ni...

    ReplyDelete
  2. pemalu sungguh uminya ya ... muncung duck tu aqif .

    ReplyDelete
  3. amboih..kjangan dok buat muncung2 gitu..kang marah si Azwan Ali.elekekekek...pandai dah sefie ye..mentang2 ensem..:p

    ReplyDelete
  4. Muncungnya mulut.. boleh jadi burung ni hehee.
    Umminya tak nampak pulak.. kabur.. :D :D

    ReplyDelete
  5. asalam..hahahha.tetap hensem walau muncung memanjang..anak lelaki katakan..anak manja kan akif ..

    ReplyDelete
  6. asalam..hahahha.tetap hensem walau muncung memanjang..anak lelaki katakan..anak manja kan akif ..

    ReplyDelete
  7. Akiff! Hihi. Bila si comel beraksi depan kamera. Gitulah jadinye. Eh eh..kak Lya awat di mozekkan gambarnye. Hihi. Macam encik mimpi la kak Lya ni. Pemalu. Kene pakai topeng ironman gamaknye. Bahahaha

    ReplyDelete
  8. Ni kes ikott umi dia la ni yg rajin selfie ni yee...
    Heheheh

    ReplyDelete
  9. ala kak lya.. sekali sekala ape salhnye :) come on..

    ReplyDelete
  10. lubang hidung tetap menjadi pujaan hatiku . hehee

    ReplyDelete
  11. pandainya dia selfie.....anak bongsu ni kan kak lya

    ReplyDelete
  12. Sama keadaannya dengan Abe & Ajik.
    Tunggu Iri pulak menyusul kemudian.

    ReplyDelete
  13. Tringin juga nak tgk akak selfie hihihi

    ReplyDelete
  14. Nanti boleh jadi raja selfie..:)

    ReplyDelete
  15. gambar muncung tu yg mahal tu.. hihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.