❤ Akif Ke SKSG Fitting Vest & Baju Sukan ❤

November 06, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Selamat Malam Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Dua hari lepas Akif ke sekolah kakak Insyirah dan abang Iman ..Tujuan ke sana ?? Akif pergi fitting baju sukan dan jugak vest untuk masuk Pra Sekolah tahun 2015..Hehehe siap kena fitting fitting baju bagai..Cam pengantin la pulak ..Krik krik krikkk,fitting la sangat !!! Ukur baju kat badan sendiri laaaa kata Akif..


Dekat nak masuk kelas Pra Sekolah..Umi jom ambik gambar Akif kat sini nanti masukkan kat instagram..Hehehee sempat lagi tu suh masuk kat instagram.. Suka bebenor kalau gambar dia duk kat instagram..Selalu la dia tengok pastu dia sendiri yang LIKE gambar tu ..Hahahaha ..


Ok siap snap gambar terus jer masuk kelas Pra ..Mula2 tu Akif intai2 jer kat luar ..Tak nak masuk tapi bila tengok ada ramai budak kat dalam terus nak masuk ..


Kasut kena bukak dulu..Ni yang lemah ni ..sebab kalau dah pakai kasut dia susah sikit nak bukak..Bila Umi suruh bukak kasut boleh pulak dia bangun jejalan kat kawasan kelas..Adusss dia buat derkkk jer .... Akhirnyer dia bukak jugak ..


Sebelum ukur baju sempat lagi tu duk meninjau kat dalam kelas..Ke sana ke mari macam la dia tu Cikgu Besar ..Akif kalau guru besar dia akan cakap Cikgu Besar ...Besar mana laaa ya Cikgu Besar tuu ???


Misi bertanya itu ini itu ini ..Macam2 benda yang ditanya ..Dari A-Z ..Lepas satu,satu dia past soalan untuk Umi dia ni..Jadi Cikgu kejap duk jawap segala macam pertanyaan dia..Pot pet pot pet dah siap ukur baju..Pastu cikgu bagi borang dan jugak senarai bayaran yang perlu dijelaskan untuk Pra Sekolah 2015.Sebelum balik hulur tangan dulu kat Cikgu pastu tak pusing belakang dah senyonyong jer dia jalan... Nak g beli hadiah katanya .... HADIAH ??? 

Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 sang pencerita

  1. Dah nak masuk pra sekolah yea...

    ReplyDelete
  2. huhu panjang je akal si akif ni.. bijak bijak...

    ReplyDelete
  3. Mesti Akif tak sabar menanti tahun 2015...

    ReplyDelete
  4. hihi...dah nak masuk pra-sekolah dah yer...akif nampak tinggi ye kak...

    ReplyDelete
  5. dah nak sekolah abg encem ni ek.. nanti umi takde geng dah kat rumah... belajar rajin2 tau..
    Ikhlas Dari : Mama Niza

    ReplyDelete
  6. Asalam nak akif dah mau sekolah sudah kan..beli baju baru semua baru tahun depan tinggal masuk kelas....tahnia Akif..macho anak Lya ni..

    ReplyDelete
  7. Doa doa lah agar hadiah tak ke mana...dah pos lajukan ya...semoga tak ada halangan akan tiba juga.insha Allah

    ReplyDelete
  8. hai akif ..hadiah belum sapai ke?...semoga tak tercicir ya akif..

    ReplyDelete
  9. Wahh.. all the best Akif.. :) :)

    ReplyDelete
  10. wah...seronoklah akif nampaknya..

    ReplyDelete
  11. baru nak masuk pra tapi tgk saiz badanya mcm lbh tinggi dr budap pra ...

    ReplyDelete
  12. Saya x ingat samada saya ade mintak prasekolah untuk Abe.
    Macam tak..je.

    ReplyDelete
  13. Yang saya tau saya dah daftar utk masuk darjah 1 tahun 2016. Tapi, macam xde reply pun. Akif macamana. K.Lya?

    ReplyDelete
  14. Ingtkn akiff dah nak naik darjah

    ReplyDelete
  15. Amboi2.. siap suh masukkan dlm instagram lagi tuuu...

    ReplyDelete
  16. wah dah masuk pra sekolah...akif dah besar

    ReplyDelete
  17. Hahahaa, besar mana ya cikgu besar tuh. Ekikiki..mesti dia teringat cikgu besar upin ipin tu.

    ReplyDelete
  18. wah lepas nie lagi bijak la akif..penat uminya jadi cikgu..hii

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Terima Kasih Juga Kerana Sudi Tinggalkan Komen !!!!