❤ Tidur Bersama Bola.. ❤

October 07, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Selasa Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...


Empat hari lepas Lya belikan sebijik bola untuk Akif..Suka sangat bila dah dapat main bola..Lama betul tak belikan bola untuk Akif sejak bola dia pecah beberapa bulan lepas..Bila dah beli dia punya kemaruk main tu lain macam jer ..Sekejap sepak sana sekejap sepak sini ..Dum dam dum dam bunyi dia sepak bola..Kadang2 dia gelek2 jer bola tuu dalam rumah...Rumah bukan besar cam padang bola..bila dia tendang jer bola tu dum dam dum dam kena dinding ..bising betul ..

Kadang2 naik pening jugak Umi dia ni duk dengar ..Tapi biarkan jer la dah itu yang dia suka..memang dia suka sangat main bola..Sebab kemaruk sangat main bola masa dia tdo pon ada bola kat sebelah dia .Siap selimutkan bola tu lagi.Lya tak perasan sebenarnya masa dia tdo dia masukkan sekali bola kat dalam selimut.Masa duk menyimpan barang2 mainan baru la perasan bola dia takde la.Cari punya cari ..


Rupa2nyerr dia dah masukkan sekali bola tu dalam selimut dia..Heheheehe dia tdo ngan bola la pulak ... Camner nak jumpa kalau tersorok kat dalam selimut camtu .Ingatkan bantal tapi bola rupernyer..Camni lah jadinya bila dah kemaruk sangat main bola..Makan bola tdo bola ...

Artikel Menarik yang Lain

10 Sahabat Setia

  1. asalam..nenyak tidur, semangat tul dengan bola..anak lelaki kan..dulu Etuza pernah nak kontrol anak lelaki sulung Etuza tu ..larang dia main di luar . Lalu mak pesan " anak lelaki bukan lelaki jika tak lasak, biar lah dia main kat luar, pastik ja tak jatuh, ..Lelaki kalau diam ja tak gerak awak nanti risau juga..tak apa lelaki kena lasak biar dia main elok-elok" hehehehe mak etuza tu ha ini lah cakapnya..betul juga..sampai sekarang still ingat

    ReplyDelete
  2. comeynya akif... bercinta dengan bola pun jadi... hihi

    ReplyDelete
  3. Hahahaa..pasni leh la wat story "Akif dan bola kesayangan". ><

    ReplyDelete
  4. Wah... Boleh jadi pemain bola sepak profesional nnt ni..

    ReplyDelete
  5. Mmg bola kesayangan tu... comel je dia tido.. :)

    ReplyDelete
  6. Jdi bola kesygn akiff la ni.

    ReplyDelete
  7. Alolo comel akif. Siap masukkan bola dalam selimut.

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.