❤ Tips Tampil Menggoda Di Mata Suami ❤

September 04, 2014

Salam Ukhuwah Fillah ...
Selamat Pagi Sahabat ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Sumber Gambar : Mr Facebook

Artikel Menarik yang Lain

17 sang pencerita

  1. Info yg Sgt brguna utk kita ni Kak hihi

    ReplyDelete
  2. memang perlu menggoda setiap hari..cara mudah tak perlu keluarkan duit pun kan. nice :)

    ReplyDelete
  3. Err..tersinggah entri ni pulak. *tutup mata*

    ReplyDelete
  4. Uhuk uhuk uhukkk *tersedak* .. Dayah tak kawen lagi tapi dah terbaca .. hahhaha .. Salam singgah ^_^

    ReplyDelete
  5. tips yg berguna kalau dah kawin nanti.hehehe

    ReplyDelete
  6. penting untuk isteri2 dan bakal isteri tahu perkara nih..

    ReplyDelete
  7. Tak kesah pun.
    Nak cari pompuan lain..cari lah.
    Kalau lah itu yang dimahukan mmg tak dapek nak halang.
    Tapi, i x rela dimadukan. Hehe..

    ReplyDelete
  8. mekasih kak atas perkongsian ini.. kdng rasa time prgnt ni mcm selekeh je rasa..hehe..
    pas bersalin ni kena la pasang bdan balik..hehe

    ReplyDelete
  9. Setuju. Perempuan selepas berumahtangga jangan fikir "safe"

    Ala dah kahwin takyah jaga sangat.
    Sebenarnya lepas kahwin perlu jaga sebaiknya.

    ReplyDelete
  10. baca entry ni rasa macam tak sabar nak kawen jugak.. hahaha.. gatai..>_<

    ReplyDelete
  11. buat kerana Allah, pasti tak rasa kecewa..

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..