❤ Sepetang Di Pantai Chendor,Kuantan ❤

September 03, 2014

Salam Ukhuwah Fillah ...
Selamat Pagi Sahabat ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Ni citer semalam ya.Ok semalam keluar jap pergi beli barang dapur yang dah tinggal ciput2 manja gituu.
Kena la pergi beli kalau tak beli camno nak masak camno nak makan.Awal bulan shopping barang dapur laa kita.Jom shopping !!!!!!!!!!

Balik dari shopping barang dapur,anak2 ajak pergi pantai ..Nak main2 kat pantai katanya..En Hubby turutkan aje lagipon masih awal lagi boleh la anak2 bermain kat pantai kejap..Kebetulan masa pergi pantai semalam,air tengah surut..Apalagi anak2 bermain sakan la ..Berlari sana berlari sini .. !!! Seronok betul tengok anak2 gembira ... Paling tak duduk diam budak kecik kat bawah nie..Lari sana lari sini ..Memang suka sangat boleh main2 kat pantai ..









Artikel Menarik yang Lain

17 Sahabat Setia

  1. bestnyee g pantai.. dh lme x lepak2 pantai...

    ReplyDelete
  2. Bestnyer dorang main kat pantai yer ^_^

    ReplyDelete
  3. Waa... bestnya...

    http://cerita-adindabaizuramazlan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Lama tak menjejak pantai...tengok gambar2 ni terasa nak gi sekarang juge...

    ReplyDelete
  5. feeling hbs berlari kat pantai ek :D

    ReplyDelete
  6. Huhu..berlari2 kat pantai cam drama hindustan la pulak. Hehe

    ReplyDelete
  7. Suke sangat pegi pantai camni... tp sy dh lama tak pegi... sejak-sejak ad baby nie kene ulit dia saje laa~

    ReplyDelete
  8. bestnyaaa ada sampan tu !! aduh... seronoknya... kampung sha takde laut tapi sha gila laut !

    ReplyDelete
  9. bestnya dapat pergi main main tepi pantai..seronoknya mereka kan

    ReplyDelete
  10. pantai pantai... betapa bestnya.. hehe :) terbaik

    ReplyDelete
  11. Bestnya dpt bersantai kat pantai mcm ni.. lama dah tak mcm ni. Nice sharing Lya.. :)

    ReplyDelete
  12. Ajik takut mandi laut.
    Maybe Sebab x biasa..

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.