❤ Selamat Hari Lahir Nur Aina Insyirah ... 20 September 2014 ❤

September 20, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Selamat Malam Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...


❤ 20 September 2014 ..Hari Lahir Insyirah yang ke ~ 10.Alhamdulillah dah 10 tahun usia puteri tunggal Umi .. Sesungguhnya Umi sangat2 bersyukur dengan kehadiran Kakak sebagai anak sulung Umi & Abah yang sentiasa mewarnai setiap sudut kehidupan kami...Umi dan abah sayang Kakak dunia akhirat ..❤



❤ Istimewa buatmu anakku,Nur Aina Insyirah..Umi tujukan doa khusus buatmu wahai puteriku bersempena hari lahirmu hari ini 20 September 2014...Umi memohon doa agar kehidupan Kakak sentiasa dalam rahmat Allah SWT...Semoga Allah panjangkan usiamu wahai anakku,Moga dirimu diberikan kesihatan yang baik dan rezeki yang penuh keberkatan .... ❤



❤ Umi mendoakan hanya yang terbaik buat Kakak.Dunia dan akhirat dapat digapai penuh kesyukuran...Harapan Umi,semoga Allah memberikan Kakak kekuatan untuk terus menempuhi liku2 kehidupan yang serba mencabar ini .Moga ketabahan dan ketenangan sentiasa mengiringi perjalanan hidup Kakak....Tiada ucapan terindah yang dapat Umi lakarkan selain ucapan SELAMAT HARI LAHIR BUAT DIRIMU ANAKKU .... ❤


❤ Ya Allah… Abadikan kasih sayang Insyirah ,Tunjukkanlah jalan terbaik untuk Insyirah dan penuhilah dengan cahaya-Mu yang tidak pernah redup,Lapangkanlah dada Insyirah dengan limpahan iman dan keindahan tawakal kepada-Mu,Hidupkanlah dengan ma’rifat-Mu, dan matikanlah dalam keadaan syahid di jalan-Mu.Sesungguhnya Engkau sebaik-baik Pelindung dan sebaik-baik Penolong. Amin...Sayang Selalu dari Umi,Abah,Iman & Akif ... ❤

 ❤ SELAMAT HARI LAHIR NUR AINA INSYIRAH  ❤


Artikel Menarik yang Lain

29 Sahabat Setia

  1. FUHHHHHHH....geram nak gomol gomol badan dia......omei macam girls over flower.................good luck dlm menjadi ibu mithali bt anak-anak :D
    bahagia kan tgok anak2 membesar di depan mata?
    hanya mereka yg bergelar parents jer yg tau perasaan ituh.....omgeeee....tetiba teruja nak berkeluarga..ahaks!

    ReplyDelete
  2. sanah helwah dear insyirah...moga menjadi mak dan ayah yer? sama pula usia dengan anak bujang kathy sis...

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Lahir Ainaa...comel je die pakai tudung kat gambar kolaj tu..

    ReplyDelete
  4. aaamin , insha Allah . selamat hari lahir nur aina insyirah ... semoga menjadi anak kebanggaan ibu bapa .

    ReplyDelete
  5. selamat hari lahir insyirah..semoga menjadi anak yang solehah..aminnn

    ReplyDelete
  6. Wahh.. sebaya dgn anak ke 3 saya. Happy birthday... semoga sentiasa sihat, cemerlang dlm pembelajaran & membesar menjadi insan yg berguna di dunia & akhirat... aamiin.. :)

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah... Kejap aje dh besar...

    ReplyDelete
  8. Happy birthday to you Aina. May Allah bless of you dear. :) smoga jadik anak yg solehah.

    ReplyDelete
  9. Selamat hari lahir Ainia...maaf lambat wish...
    Semoga menjadi anak yang solehah yer...aamiin

    ReplyDelete
  10. selamat hari lahir..comel nye dari kecik sampai ke besar..hejeehehe

    ReplyDelete
  11. selamat ulang thn ye dik. moga berjaya dlm pelajaran n kehidupan
    tag akak:
    http://umikasum.blogspot.com/2014/09/contest-2-kenapa-kesihatan-itu-penting.html

    ReplyDelete
  12. huhuhu sehari je lain hari lahir kitaorang. happy birthday buat aina :)

    ReplyDelete
  13. Happy birthday Nur Aina Insyirah...dah jadi anak dara mama lah die...

    ReplyDelete
  14. semoga adik insyirah berjaya di dunia dan akhirat..Pesanan khas buat anak Kak Lya:Semoga mendapat anak yg berjasa kepada ibu bapa..amin..Saya doakan kesihatan keselamatannya..Amin.. :D

    ReplyDelete
  15. alahaii gebunya ainan masa kecik.. >_<
    happy belated birthday aina.. kak husna tolong ameen kan doa ummi awak ye..:)

    ReplyDelete
  16. selamat ulang tahun kelahiran nur aina... smoga menjadi anak yang solehah

    ReplyDelete
  17. Cpt je ank2 akak dah bujang kan..moga aina jdi ank yg solehah buat ibu ayah

    ReplyDelete
  18. assalamualaikum lya..hepi belated besday...:)

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.