❤ 3.9.2014 ..Dah Setahun Usia Blog Akif Imtiyaz ❤

September 03, 2014

Salam Ukhuwah Fillah ...
Selamat Malam Sahabat ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...


Alhamdulillah ..hari ni dah masuk 3 September 2014 ..Sedar tak sedar sebenarnya tarikh 3.9.2013 adalah hari pertama Lya berblogging melalui BLOG AKIF IMTIYAZ ...Hari ni genap setahun usia Blog Akif Imtiyaz.Alhamdulillah Lya sangat2 bersyukur dengan aktiviti blogging yang sudah berusia setahun jagung ini.

Suka sangat dapat mencurahkan isi hati ..mencoretkan sedikit kata2..Berbicara tentang hati ..berbicara tentang anak2  melalui Blog Akif Imtiyaz.Melalui dunia blogging juga Lya dapat mengenali rakan2 blogger yang cukup mesra dan cukup sporting ..Terima Kasih sahabat alam maya ...

Bersempena SETAHUN usia Blog Akif Imtiyaz,Lya ingin mengucapkan ribuan terima kasih sekali lagi pada sahabat2 Lya yang sudi berkunjung ke BLOG AKIF IMTIYAZ.Sudi tinggalkan komen yang membina untuk entry2 Lya. Sudi berkongsi cerita bersama Lya ..Thanks a lot wahai sahabatku .!!!! Tanpa anda semua tak berseri la Blog Akif Imtiyaz ...Anda pemangkin semangat untuk Lya berblogging ... Tq tq tq ..


Artikel Menarik yang Lain

22 sang pencerita

  1. Replies
    1. Tq dik ... Akak tak tau link blog adik la ..boleh tinggalkan link tak ..Akak dah cuba klik kat nama tuuu tapi tak bersambung ngan mana2 blog la ... Tq sudi follow sudi singgah ya ..

      Delete
  2. Baru setahun dah boleh ada ramai follower macam tu? Dahsyattt!!! saya dah tiga tahun tapi follower ciput je. Hehehe. *batak follower la pula* hahaha. Tahniah sebab dah setahun dan tahniah juga sebab dah jadi blogger berjaya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Usaha tangga kejayaaan ... Usaha lagi MNH ..Semoga berjaya dapat followers yang ramai ..

      Delete
  3. tahniah ya..jangan jemu untuk berkongsi entri dengan kami semua..^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thansk Bbwana ... tq sudi baca .. sudi komen .. sudi singgah

      Delete
  4. eh.. lagi 3 hari besday mama... wah.. bole celebrate sesama ni.. apapun tahniah... semoga terus maju Lya. bangga kan jadi blogger ni?.. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheehe jom Mama kita celebrate sesama ... Tq Mama... Bangga bangga ..walaupon tak tunjuk muka hehehe ..cukup2 bangga pada diri sendiri sebab boleh jugak menulis menulis entry dan org lain baca org lain komen ... Nak jadi wartawan mmg dah tak boleh dahh cukup la jadi blogger picisan jer ...

      Delete
  5. Walaupun baru setahun tapi Lya macam dah otai. Happy blog anniversary k ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huissss jauh bebenorrr tuuu OTAI..Zumal lg PRO ..Lya biasa2 jerrr ..Hehehe ..thanks Zumal selalu singgha selalu komen ..selalu bagi support ..nak adiah nak adiah hehehe

      Delete
  6. Tahniah untuk blog Kak Lya..happy blogging :)

    ReplyDelete
  7. Selamat ulangtahu Akuf Imtiyaz !! semoga semakin sukses ya kak lya :)

    ReplyDelete
  8. Wahhh happy anivesarry blog akak .lya pun baru juga sethn dlm dunia blog ni

    ReplyDelete
  9. wah.. selamat ulangtahun blog akif imtiyaz.. sekejap je kan dh setahun.. semoga terus sukses.. :)

    ReplyDelete
  10. tahniah..dah setahun.. happy birthday lah kiranya..hehe

    ReplyDelete
  11. Tahniah! Yeayy..dah setahun. :D selamat ulang tahun blog akif. :D

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah tahniah Lya.. semoga terus sukses ye... aamiin.. :)

    ReplyDelete
  13. Happy birthday.
    Sape yang kene potong kek ni?
    Blog mane boleh.
    Ngeeee...

    ReplyDelete
  14. Wahh...ada setahun dah blog ni...tahniah yer...

    ReplyDelete
  15. tahniah... tapi perkembangan yg sgguh mmbanggakan..

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.