❤ Cerita Petang Akif ❤

August 27, 2014

Salam Ukhuwah Fillah ...
Salam Rabu Sahabat ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Lama betul Akif tak jalan2 kat sini ... Last dia pergi jalan2 sini sebelum bulan puasa .Lepas tu tak pergi dah. Tiga empat hari lepas Akif pergi sini lagi ...Macam biasa la naik motor ngan abah dia je.. Dia suka sangat pergi sini sebab kat sini boleh tengok parit , boleh ambik gambar pokok .. boleh memancing ... ''Nampak tak nampak tak kat situ ..Dia ni mmg kampung boy betul la ...Dia suka sangat bab2 alam nie... Suka sungguh ..Bila datang sini dia ingat macam duk kampung la ..'' Tapi dia tak memancing pon saja jalan2 petang jer .... Camner nak mancing kalau abah dia bukan kaki pancing ... kuakuakua.. 

Sekarang ni dia dah ada HOBI baru ..Hobi yang sama cam abah dia ..Hobi baru dia TANGKAP GAMBAR .. Ha aaa sekarang ni memang dah pandai bab2 TANGKAP GAMBAR ni ..Dia suka ambik gambar pokok,bunga,bulan,binatang dan alam sekitar.... Suka sangat2...Ni menurun dari abah dia laa gamaknyerr ....


Tu dia ......kayu tu la dia main2 ngan ikan ...takder kerja cari kerja ...
Kalau boleh dia nak masuk jer dalam parit tuuuuuu !!!!

Aktivt biasa ..Tangkap gambar tangkap gambar ..
Bab2 suh bergambar dia laaa HERO GAMBAR !!!

Ni apa ke hal ni ...Tak tau la apa pesen camni ..
Macam2 pesen la anak teruna sorang ni ..!!!

Tu diaaaaa !!! Kutip jangan tak kutip ..Macam duk
kampung gini lah  peel dia ..Main tanah main batu ..

Kalau boleh semua batu2 tu dia nak bawak balik
umah ..Suka sangat main walaupon sorang
dia jer .. !!!

Artikel Menarik yang Lain

13 sang pencerita

  1. salam, hyee kak Lya ! comel akif =)

    ReplyDelete
  2. ensem sungguh akif ni...cair tgk dia senyum dgn lesung pipit tu hehe

    ReplyDelete
  3. Wahh... minat yg baik & boleh diasah tu.. :) :)

    ReplyDelete
  4. akif is comel dengan lesung pipit lagi you...

    ReplyDelete
  5. Alahai Akif aktifnya..bgus aktiviti sihat mcm ni

    ReplyDelete
  6. seronok jumpa benda hijau la tu...alam sekitar :)

    ReplyDelete
  7. Hamboi...aksi mcm2 dia..hehe...seronok tgok

    ReplyDelete
  8. Kak lya, booking Akif wat menantu yer. Hik3 gurau je..makin ensem Akif nih.

    ReplyDelete
  9. suasana kampung angin pun bertiup sepoi sepoi bahasa memang seronok

    ReplyDelete
  10. Teringat peel sendiri masa kecik.
    Lagi teruk..
    * Tangkap berudu banyak2. Masuk dalam bekas.
    Sok pagi bangun tengok suma berudu dah mati sebab air nye dah kering.

    ReplyDelete
  11. bila compare kan pic akif yg latest dgn kt header tuh comel je akif berambut pendek

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..