❤ Bangga Tak Bangga Tak... ❤

August 11, 2014

Salam Ukhuwah Fillah ...
Selamat Tengah Hari  Sahabat ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...



BANGGA TAK BANGGA TAKK ???
Tiap2 kali masak anak puji melambung2 ...
Sampai naik kembang idung Umi...
Saper tak bangga ..Anak cakap Umi dah boleh bukak kedai la ...
Hahahaha kedai gaper gak anak2 oiiii ..
Kedai dalam rumah boleh la hehehehe ..
Kembang semangkuk sudahhhh ... 

Terima Kasih wahai insan2 comel dihatiku ..Permata hatiku dunia akhirat ..
Pandai betul ambil hati Umi ... Macam abah dia jugak ...

P/s : BW Bermula !!!!!!!!!!!!

Artikel Menarik yang Lain

46 Sahabat Setia

  1. Haruslah bangga Lya, lagi semangat nak masak, lebih2 lagi kalau husband yang tiap kali masak tiap kali puji... ihikss...

    ReplyDelete
  2. wahh.. nak datang umah kak lya la.. nnti anis pon nak puji melambung lambung..hikhik... :)

    ReplyDelete
  3. mestila bangga kan..anak2 tu yg puji :)

    ReplyDelete
  4. Wah tahap dewa dah memasak nie umi.
    Siap anak puji tu..semangat na masak kan..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe semangat tu bertambah2 la cik akak..

      Delete
  5. masakan ibu memang sentiasa terbaik..

    ReplyDelete
  6. bertambah semangat ni nak masak untuk famili...hihi

    ReplyDelete
  7. barulah semangat nak memasak lebih lagi bila terima pujian tu kan lya..

    ReplyDelete
  8. mak manalah yg tak bangga... mesti mak dy masak sdap sgt tu yg ank puji mcm tu... weee~

    ReplyDelete
  9. Hehe... Alhamdulillah... Tiada pujian mak tetap memasak utk keluarga sbnrnya sbb kita nk yg terbaik... Tapi bila dipuji..syukur kerana ahli klrga pndai menilai kita..

    ReplyDelete
  10. wahhh... mesti semangat lebih nak memasak pasni :P

    ReplyDelete
  11. beznye. seronoknye ada anak. blh sembang bergurau senda. blh puji memuji. jeles..hihi
    nanti nak main masak2 dgn anak buah la

    ReplyDelete
  12. masakan mak memang tak ada sape boleh lawan pnya ^^,

    ReplyDelete
  13. kalau sampai macam tu sekali, saya pun teringin nk merasa.. hehehe..

    ReplyDelete
  14. Seronok kan sis? Dulu kita suka masakan mak kita. Sekarang jadi mak anak² pula suka makan air tangan kita.

    ReplyDelete
  15. mmg seronok bila seoang anak memuji seorg ibu..:D

    ReplyDelete
  16. menabung lagi untuk Kak Lya...malam..:D

    ReplyDelete
  17. Maknanye mak dia msk sedap la tu, sampai Akif puji2 tu. Hehe

    ReplyDelete
  18. Alhamdulillah... siapa yg tak berbangga kan.. semakin bersemangat jadinya... :)

    ReplyDelete
  19. Semestinye nanti umi x masak semua kelaparan :D

    ReplyDelete
  20. bangga kalau suami puji..kembang idung..heee

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.