❤ Baju Raya Dah Basuh Dah...❤

July 19, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Selamat Petang Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua...



Tengok gambar ...tengok gambar ....Taraaaa..baju raya dah siap basuh..hehehe apa la Umi Akif ni kan kan kan basuh baju raya pon nak update ...Takper la saja suka2...lgpon bulan puasa dah nak habiss..mood Syawal pon dah mai dahhh sikit2 ni..

Baru sempat membasuh yang ni jer..Yg lain2 esok pulak laaa tak muat tempat nak jemur dah..Lagipon masih ada lagi sepasang baju yang tak siap jahit..

Agak2 siap ke takkk sepasang lagi baju raya.....Tak sabar dah nak blk kampung jumpa mak ayah dan adik beradik..Seronoknyerr kumpul ramai2..


Artikel Menarik yang Lain

30 sang pencerita

  1. yeay..
    x sabar plak tgk baju raya dh basuh..
    jgn pakai g terawih udah ler mlm nie.
    hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeyyy tak sabar nyerr nak balik kampung

      Delete
  2. bestnya dah ada baju raya..Za xdak baju raya lagi..

    ReplyDelete
  3. Minggu depan sure xde mood nk keja kan....sure dh ada yg start cuti dh...

    ReplyDelete
  4. cepat kak lya basuh baju raya..hihi.. anis tgh tunggu baju lagi satu je lepas tu pulun basuh semua..hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehehe .... basuh awal2 senang sikit Aniss

      Delete
  5. rajin tu jahit sendiri ... wah , byknya .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan Kak Lya jahit sendiri Kak Lay tempah jahit ngan tukang jahit la Vee hehehee ...Satu lagi lum siap ...Ada yang beli siap ada yang tempah jahit ..

      Delete
  6. kathy basuh pas beli sis..hehehehehe..takut bz punya pasal so,belum raya lagi dah basuh.hehehe..best sis pandai jahit..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Basuh awal2 senang sikit hehehe .tak yahnak pikir dah nanti ..

      Delete
  7. wah wah wah... meriah baju raya kak lya satu famili....

    ReplyDelete
  8. huu jumaat t baru nak siapkan..minggu ni keje lagi..xde mood huu

    ReplyDelete
  9. Wah...dah basuh akak belum basuh lg bj raya anak...

    ReplyDelete
  10. Amboi semangat akak kita ni yer

    ReplyDelete
  11. Tu diaa... Persiapan raya dah tu.

    ReplyDelete
  12. Kami belum ada baju raya.. Huhu

    ReplyDelete
  13. wahh siap basuh dah..tunggu iron n pakai je kan..baju raya fiza pun xde lagi kak.huhu

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.