❤ Nak Tengok Gambar Akif Berlesung Pipit Tak ??? ❤

June 15, 2014

Salam Ukhuwah Fillah ...
Selamat Malam Sahabat ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Hehehe nak gelak2 jer raser ..Tadi dapat PM kat FB ...Ada sahabat nak buat satu permintaan  ..Ingatkan nak permintaan apa la tadi ..Rupa2 nyerr ni haaaa ...



Alahai ..rindu sangat ker ngan Akif sampaikan nak tgk gambar2 lama dia ..Adoiii biar betul kawan yang sorang ni mmg sejak dulu selalu yang pelik2 jer permintaan dia ...Hehehe ..



Mak aii nak pinjam2 anak orang la pulak .. Sah2 la kawan aku ni meroyan la nie ..Pelik tul la peel perangai minah ni sorang ...  Nanti kalau tak tunaikan mahu merajuk panjang sahabat sejati sorang ni ..

Aduhai ... nanti kan kalau Lya buat ada pulak yang mengata nak promote anak huhuhuhu ..
Tapi dah kau nak sangat tgk gambar2 lama dia nanti2 la sikit masa lagi lagi Lya buat ya ..

Agak2 la kalau Lya buat entri Akif berlesung pipit ..ada ker orang yang nak baca ??? ...Hehehe ..
Ker kawan denn yang meroyan ni jer yang baca ... kuakuakua ..


Artikel Menarik yang Lain

6 sang pencerita

  1. anis pon nk tgk jugak gmbr akif dulu2.. mse bby ke.. mesti comell... :) xde org bace?? anis bce nnti.. :)

    ReplyDelete
  2. Tengok gambar Akif dalam profile tu cute sangat :)

    ReplyDelete
  3. Hehe... Comel org berlesung pipit..

    ReplyDelete
  4. lesung pipit mahal tu..ade dua lagi

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.