❤ Dalam Hidup Ini.....❤

June 18, 2014

Salam Ukhuwah Fillah ...
Selamat Petang Sahabat ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Dalam Hidup Ini ......


Manusia memang tidak akan terlepas dari melakukan kesilapan..
Sesiapa pun akan melakukan kesilapan dalam hidup..
Tidak bermakna kesilapan itu tidak boleh diubah dan dimaafkan..
Janganlah rasa rendah diri untuk meminta maaf pada diri sendiri dan orang lain...
Kemaafan itu amat bermakna dan penuh dengan pengertian..
Ianya akan membuatkan orang lain gembira...

Tapi harus diingat juga putaran hidup kita..
Kita tidak akan sentiasa hidup dalam kegembiraan..
Kita juga tidak akan sentiasa hidup dalam kesedihan..
Bahkan kita jua tidak akan sentiasa hidup dalam kesilapan dan hidup dalam kebaikan..
Bersyukurlah dengan apa yang ada pada kita dan jadikan lah putaran hidup kita itu sebagai satu cabaran dalam menempuh hidup di bumi ciptaan-NYA....
SENTIASA LAH INGAT PADA-NYA...



Artikel Menarik yang Lain

11 Sahabat Setia

  1. betul2. mengakui kesilapan amalan mulia. salah tak bererti kalah.

    ReplyDelete
  2. Orang yang sukar bermohon maaf adalah orang yang sombong... Kan Lya :))

    ReplyDelete
  3. Wujud jugak orang2 mcm ni kan Lya...tp setuju...kita ni manusia biasa je...x lari dari membuat kesilapan....

    ReplyDelete
  4. Setuju sgt dgn entri ni k.lya. ^^

    ReplyDelete
  5. Putaran hidup dan lumrah alam...

    ReplyDelete
  6. warna warni kehidupan..kene belajar dari kesilapan dan pengalaman yang lepas.

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.