❤ Baju Raya Warna Apa ... Korang !!!! ❤

June 25, 2014

Salam Ukhuwah Fillah ...
Selamat Tengah Hari Sahabat ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ..

Baju Raya untuk 4 tahun sebelum sebelum sebelum nie ... Masa umur Akif setahun Baju Melayu warna MAROON,Untuk umur 1 tahun takde gambar dalam simpanan hanya gambar yang dah masuk album gambar jer .Umur Akif 2 Tahun warna Baju Melayu PURPLE,Umur Akif 3 Tahun warna Baju Melayu HIJAU...... Dan untuk tahun lepas Umur Akif 4 Tahun warna Baju Melayu HIJAU PUCUK PISANG ..

TUNGGU BAJU RAYA 2014 ..WARNA APA YA ???? 

❤❤ 4 TAHUN WARNA HIJAU PUCUK PISANG ❤❤

❤❤ 3 TAHUN WARNA HIJAU ❤❤

❤❤ 2 TAHUN WARNA PURPLE ❤❤

Artikel Menarik yang Lain

20 sang pencerita

  1. banyak warna hijau..bagus, sejuk mata

    ReplyDelete
  2. Tak decide lagi... sbb kdg2 berubh last2 minit.. nk cari bju bdk tu kdg tak smua wrna ada...

    ReplyDelete
  3. comel akif ni...tahun ni kita hijau sis..

    ReplyDelete
  4. Waner biru pulak laa..baru ensem. Hehe. Hai akif ensem! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahun dpn kottt...biru turqoise cantik kan Ana ..

      Delete
  5. Amboiiii.. Tengok si comel ni bergaya:)

    ReplyDelete
  6. berlesung pipit anak orang ni..comeinyeee..nak cop wat menantu boleh??hehe
    sy tahun ni xbeli baju raya..beraya dalam pantang rasanya..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Main cup2 plak hehehe..takper ecah dlm pantang pon leh pkai bju raya jugak..

      Delete
  7. comel la akif pakai baju hijau :D

    ReplyDelete
  8. SA ngan dania sepakat pilih kaler kelabu...tp kami x beli satu pun lagi baju kurung...hihihihi...ntah bila nk pi beli...

    ReplyDelete
  9. wah hensem.....sy guna baju melayu 6~7 tahun lepas kot. Masih bole dipakai..cuma seluar je kene alter sket...sbb pinggang dah membesar..hehe

    ReplyDelete
  10. akif pakai baju warna ape pun comel..tahun ni tak pasti lagi tema warna ape..hee

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.