❤ Panda Mania ..Panda Di Mana Mana ❤

May 23, 2014

Salam Ukhuwah Fillah ...
Selamat Petang Sahabat ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Kedatangan pasangan panda dari China,pastinya mengundang keterujaan orang ramai...Terujanya orang ramai sampaikan banyak benar ceritera panda ni keluar kat laman sosial ..Siap dengan gambar sekali ..Siap dengan ayat2 best dan terbaik bab panda ni ..Ok Lya nak kongsikan sikit kat sini betapa kreatifnya orang MALAYSIA mencoretkan kata2 tentang PANDA

Terengganu Paling Banyak Panda

Pepatah Moden Tentang Panda









 Panda oh Panda ....



Artikel Menarik yang Lain

13 Sahabat Setia

  1. Sane sini panda. Haha. Rakyat marah sebab sewa panda dari cina. Nak wat cmne, tu tindakan org atasan.

    ReplyDelete
  2. Hmm... Tpi yg tak best smp ada org menghina bab panda ni... Jika ada agenda sekali pun... Bukan hak kita nak hina org...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul ..tak yah nak politik2 sangat la ..
      Lya pon tak suka bab2 politik ni huhuhuhu..

      Delete
  3. ya allah.. hahaha habis diorang kerjakan..
    tukar semua jadi panda.. ada yg nak jadi klon panda..:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni namanya kerja takder faedah tak bertempat kreatifnyerr ...

      Delete
  4. nmpaknya kedatangan panda kat malaysia ni didatangkan sekali dengan trol2 pasal panda.. hehehe..
    kesian tapir, dia hitam putih jugak, dia comel jugak, dia pun terancam jugak, tapi panda dalam layanan VIP, tapir x de sapa nk pandang pun..

    ReplyDelete
  5. demam panda melanda. tetapi sebenarnya satu perkara yang membazir.

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.