❤ Taman Rekreasi Pon Jadi Laaaa .. ❤

March 23, 2014


Assalamualaikum ...
Salam Ukhwah Fillah ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Alhamdulillah dapat jugak bawak anak2 berjalan semalam ..Sepatutnyerr cuti sekolah kali ni ingatkan nak bawak anak2 pergi bercuti tapi ada masalah pulak ngan kerja abah diaorg, cuti ponnn tergendala . Duk umah cuti2 sekolah mmg boring lerr jawapnyerr .. Jadi semlm bawak diaorg g jejln..Nak bawak g kat Mall BOSAN dahh kater anak2 ..jd bawak kat taman rekreasi jer la ..Boleh jugak Umi ngan Abah duk melayan perasaan kat bawah pokok ..heheheehee ..










Macam biaserr la kalau bab2 bergambar mmg SI KECIK ni la yg MENANG.Kakak Insyirah ngan Abang Iman sekejap jer nak bergambar pastu mmg tak layan dahh ..Tinggal dia jer rajin minta SNAP gambar... Dari kecik hingga la umur dia dah 5 Tahun mmg suka sangat2 bab bergambar nie ..Tak tau la dia berjangkit dari siapa..Umi ngan Abah tak pulak KAKI GAMBORRR.Alahai Muhammad Akif Imtiyaz ...

Kalau nak layan kerenah dia bab2 bergamboor mmg tak blk umah lerr jawapnyerr ..KAD SD kamera pon dah penuh ngan muka dia jer .. Adoii nak kena beli PENDRIVE lg la gamaknyerr simpan apa yg patut ..

SaYaNg SeLaLu ,
Lya ❤
                        

Artikel Menarik yang Lain

1 sang pencerita

  1. Oklah tu...kat taman rekreasi, segar...nyaman dan tenang. Minggu depan boleh plan jauh2 dan best2 skit kot.

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..