❤ Like Father Like Son ❤

March 03, 2014

Assalamualaikum ...
Salam Ukhwah Fillah ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Semasa kehidupan awal kanak-kanak, mereka sering memuji  bapa mereka. Ada juga yang mahu membesar sama seperti bapa mereka. Sama ada bapa mereka tu menjadi seorang ahli bomba, juruterbang atau ahli perniagaan,ramai anak-anak melihat ibu bapa mereka pada tahap yang sama seperti wira-wira, dan impian  anak2 hanya ingin mengikut jejak langkah bapa mereka .....

Begitu jugak la dgn anak2 Lya ..cukup mengagumi bapa mereka..Bagi anak2 abah diaorang la HERO tak leh lawan ngan hero2 kat Tv sbb abah lah segala2nyerr bagi diaorg...Semua anak2 membesar depan mata abah jadi abah adalah contoh TERBAIK untuk anak2 ikut..Pendek kata abah pemangkin semangat untuk anak2 ..Apa saja yang abah buat anak pon nak buat jugak....Itu nak abah ini nak abah..ringkas kata abah,abah,abah ..Sebab pe?? Sebab anak2 Lya mmg rapat ngan abah diaorg..Takleh berenggang kalau abah ada kat rumah...

Sebab Abah diaorg ni mcm Umi diaorg jugak tak suka publish gambar maka untuk entri ni Lya google jer gambar2 yang adoooo ...

Like Father Like Son






SaYaNg SeLaLu ,
Lya❤

Artikel Menarik yang Lain

9 sang pencerita

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..