❤ Kecederaan Pertama Di Usia 5 Tahun ❤

March 06, 2014

Assalamualaikum ...
Salam Ukhwah Fillah ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Nak citer sikit pasal Akif.. Adoii tadi dia pergi bermain kat taman permainan dkat umah..Tetiba blk dlm keadaan menangis,Lya keluar dari umah tgk kepala benjol dan berdarah.Tanya kakak dia kenapa..Katanya Akif kena batu yg budak lelaki lempar,budak tu nak lempar kat org lain tapi kena Akif .Masalah yang buat Lya sakit hati sgt ni budak yg lempar batu tu ,budak tahun 5 umur 11 tahun bukannya budak2 macam Akif..Takkan la tak reti nak berfikir buruk baik,..Nasib baik jugak la bengkak dan berdarah sikit jer kalau pecah nak buat camner nak kata apa ??? Mmg betul2 sakit hati la ngan budak tu !!!!

Sedih betul Lya tgk keadaan dia pegang jer kepala menangis ,nak tuam kat bengkak pon tak bg sakit sakit sakit katanyer.Nak pakai baju baju kena kat dahi menangis,kena kain selimu pon menangis,
dah tak reti dah Umi nak buat cam mana..

Akif kalau sakit ayat dia mmg kuar mcm nie ''Abah..abah..abah..tlg Akif abah...balik cepat abah ,cepat balik abah Akif sakit nie''Selalu mmg camtu la kalau dia sakit .Tak lekang di bibir la nama abah. Umi pon dah tak tahu nak buat camner bila dia duk sebut abah dia..Tunggu jer la abah blk nanti ..Nak bawak pergi klinik jap lg..
Kesian anak Umi.

Menangis tersedu sedan..last2 dia tertidur..Kesian sgt tgk keadaan dia camtu .Semalam baru sambut birthday arini dah dapat kecederaan.Bila cedera yg membabitkan kepala mmg risau sgt..bukan risau sgt tapi RISAU SANGAT SANGAT

SaYaNg SeLaLu ,
Lya  ❤

Artikel Menarik yang Lain

7 sang pencerita

  1. cian adik akiff.. hope to see your smile again lil boy ^^

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah...berbanyakkan berdoa, tak de apa2lah tu. Biasalah kanak2 nak maanja lebih walaupun sakit sikit. Tapi kena juga pergi check takut ada apa2 yg tidak dijangka. Semoga Akiff akan cepat sembuh ya! Budak lelaki kena kuat!

    ReplyDelete
  3. Tq Fae...
    Tq BM ...
    Yuppp betul tu budak lelaki kena kuat ..

    ReplyDelete
  4. budak lelaki mesti kuat...bwk juga jumpa DOC utk kepastian aje kepale... luar nmpk benjut aje takut dlm ibu zie doakan Akif cepat sembuh yea...

    blog Lya dah berubah cuaca panas2 nie subur rumput Lya pakai baja aper ye...:P

    ReplyDelete
  5. Tq Zie .. hehehe tu la raser nak berubah plak la tukar apa yg patut hhehee .. Baja tahi ayam jer tak der bahan kimia hahhaha..

    ReplyDelete
  6. Tu la Wan ..Akif ni mmg manja sgt ngan abah dia ...

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.