❤ Jangan Mainkan Perasaan Orang Lain ❤

March 08, 2014


Assalamualaikum...
Ahlan Wasahlan...
Salam Ukhwah Fillah ...

Hari ni sana sini berita mengenai pesawat MH370.Asyik sangat duk tengok berita sana sini ,jenguk pulak Fb kejap tadi nampak la mcm2 org duk pos pasal kehilangan pesawat MH370 ni. Dalam org duk sibuk2 dengan masalah ni ada jugak sesetengah manusia yg tak berapa reti nak menghormati perasaan orang lain, menjadikan berita ini sebagai SATU LAWAK JENAKA bagi mereka.

Benda macam ni pon nak buat lawak.Janganla duk buat lawak, fikir la sikit tentang hati dan perasaan keluarga mangsa.Nak buat lawak bodohh ada tempatnya.Ingat la sikit .Cuba bayangkan benda ni terjadi kat ahli keluarga kita,apa perasaan kita .. Fikir2 kan ...



SaYaNg SeLaLu ,
Lya ❤

Artikel Menarik yang Lain

3 Sahabat Setia

  1. yup..penuh fb psl berita ni..

    tp betol la..xsepatotnye jd kn ini bhn lawak..
    kesian keluarga mangsa..

    septotnye kite doakan mereka..

    ReplyDelete
  2. betul ka pesawat dah dijumpai?

    ReplyDelete
  3. zedzaidi ‏@rozaidijamil 9h
    Sy Mohon Maaf Atas Kenyataan Mengenai Kapal Terbang MAS Yg Hilang di Twitter & FB Sy tadi. Sy Tiada Niat Utk Memburukan Lagi Keadaan. TQ.

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.