❤ Giveaway 2014 by Syira Lokman ❤

March 03, 2014

Assalamualaikum...
Ahlan Wasahlan...
Salam Ukhwah Fillah ...

Alhamdulillah hari ni tanggal 03 Mac 2014 dapat 
jugak Lya menjoinkan diri untuk sama2 memeriahkan




Ok syarat2 yg Syira sertakan mudah dan senang jer untuk kita ikut.
Sesaper pon boleh join... Janji anda semua ada BLOG ...
Ni syarat2 yang perlu diikuti :-

2. Follow twitter Syira [KLIK] Ghazali[KLIK] Dyla [KLIK]*jika ada
3. Follow instagram Ghazali [KLIK] *jika ada
4. Add fb [DALEELA ZAIN]
5. Like sahaja fanpage yang disenaraikan 

Ok dah tahu syarat2 dia boleh la JOIN ramai2..
Nak JOIN cam biasa la KLIK BANNER kat atas ya..
Giveaway ni bermula 1 Mac dan akan TAMAT pada 25 Mac 2014.
Selamat menjoinkan diri dalam Giveaway Syira ..
Bersama menyokong sahabat blogger kita,bersama merapatkan ukhwah antara kita ...

SaYaNg SeLaLu ,
Lya❤

Artikel Menarik yang Lain

7 sang pencerita

  1. alhamdulillah..
    terima kasih sudi join GA Syira ye ^_^
    jom blogwalking blog peserta lain juga !
    barulah org lain pun nak balas kunjungan :)
    HADIAH DAH DITAMBAH ! sila check semula syarat ye :)
    jangan lupaa promote ye..top referral masih dicari ! ^_^
    TQ ! :)

    ReplyDelete
  2. Hai , salam perkenalan. Jom join. btw saya dari segmen yang sama . goodluck taw. #PrayForMh370

    - http://inlove-wanda.blogspot.com/2014/03/giveaway-simple-simple-by-shad.html (21 april 2014)
    - http://inlove-wanda.blogspot.com/2014/03/first-ga-by-harxenharley.html

    ReplyDelete
  3. Salam ukhwah. :) Saya dari segmen yang sama :D
    http://fairytaleeeeeee.blogspot.com/2014/03/giveaway-2014-by-syira-lokman.html

    Terjah blog saya ^^

    Sincerely,
    Miss

    ReplyDelete
  4. Tahniah atas kemenangan hadiah yang amat istimewa. Domain dot com tu.

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.