❤ Yeyy .. Umi Dah Tag Kelengkapan Sekolah AKIF ❤

January 06, 2014

Semalam punyerr citer ...
Semalam tengok kotak pensil Akif ...
Tergerak nak tag nama dia kat kelengkapan sekolah dia ..
Dulu selalu tag nama camni kat alatan sekolah ...
Sekarang tak ramai dah yang buat camni ...

Tulis nama kat kertas ..
Pastu gunting dan letak tape kat atas ...
Terus balut kat pensil ...
Kalau kat pembaris terus lekatkkan camtu jer ...
Untuk pemadam tulis kat pemadam terus ...
Bila letak nama tak tertukar lagi dahhh ....


Semua Dah Letak Nama .. ❤
SaYaNg SeLaLu ,
Lya ❤

Artikel Menarik yang Lain

2 sang pencerita

  1. rajin nya..saya dulu masa anak tadika ada jugak buat..masuk sekolah rendah ni malas la..hheheh..kesian la anak dapat ibu pemalas..hahah

    ReplyDelete
  2. Takder kerja boleh la buat hehehehe ..Tapi semua kelengkapan anak2 Lya akan buat sebenarnyerrr..Tak buat tak semestinya Pemalas hehehhee

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.