❤ Wordless Wednesday ❤

January 01, 2014

Setiap hari Rabu memang ramai Lya tengok rakan2 blogger publish entri bertajuk Wordless Wednesday. Yang peliknya entri tu takder kata2 pon sekadar sekeping gambar .. cam gambar kucing siam ker , gambar bunga kembang ker , gambar anak gajah ker dan mcm2 gambar lg la... Dulu Lya pasti  tertanya-tanya apakah motif sebenar blogger berbuat demikian .. Caripunya cari rupa2nya ... hari rabu tu hari blogger post gambar jer tanpa menulis apa2 entri tentang gambar tersebut .. Tapi bila dah tahu tak plak rasa nak buat heheehehe ..Kadang2 syokk menulis tak sedar dah pon RABU menjelma tak sempat nak buat entri Wordless Wednesday sudaaa...  

 Wordless Wednesday ialah entri yang blogger post kan hanya pada hari RABU tanpa apa2 tulisan sekadar gambar sahaja... Gambar yang meminkan peranan untuk berkata2 untuk hari tersebut ... 

Ada yang tanya takder ker Wordless Sunday ker,Monday ker ,Tuesday ker .... Korang kalau rasa nak buat buat la hahahahahahaha........
Tak jadi kesalahan la heheheheeeeee ...

SaYaNg SeLaLu 
Lya 




Artikel Menarik yang Lain

4 sang pencerita

  1. huhu.. terlepas sudah Wordless Wednesday 2013 ^_^ bw here dan selamat malam :D

    ReplyDelete
  2. boleh jer kalo nak ubah hari tu tp klo ww lagi sedap bunyi kan
    www.kucinghitam.net

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..