❤ Balik Kampung Yey yey Balik Kampung ❤

January 30, 2014

Assalamualaikum...
Salam Ukhwah Fillah ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat2 Semua ...

Alhamdulillah siap simpan semua pakaian dan barang2 untuk blk kg ptg nanti ..
Alahai tak sabarnyerr nak balik...

Kali ni SPECIAL sikit sbb balik kenduri kawin ...
Yeyy kenduri kawin kat umah Mak Ayah Lya ...
Adik Lya kawin esok jadi kami akan berkampung di rumah mak ayah la esok..

Sebut jer nak blk kg anak2 meloncat2 ..suka sgt 
bila dgr kampung terutama kakak Insyirah ..
mmg tak sabar sungguh nak blk ...

Semua dah beres tunggu nak berangakat jer ptg nanti ..
Moga segalanya dipermudahkan .....

Kat kampung MERIAH la nanti sbb kami 9 beradik ...
Yg pasti semua akan balik ...

9 beradik tak campur lg ngan anak2 sedara ...
Alahai mmg teruja sgt nak bertemu ...
Biasa kalau dpt bertemu ramai2 camni hari raya jer ..
Ari biasa mmg susah la nak jumpa sebab duduk jauh2 ..

Yeyy tak sabarnyerrr ... tak sabarnyerrr ...

KAMPUNGKU ..Mu Tunggu Aku Pulang ... ''boleh ker ayat camnie hehehehe..''
Ok la janji ayat ....



SaYaNg SeLaLu ,
Lya ❤

Artikel Menarik yang Lain

0 Sahabat Setia

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.