♫♪ Terkenang :- Ingat Masa Hari Lahir Akif Yang Ke 3 ♫♪

December 25, 2013

Masa ni umur Akif 3 Tahun ....
Masa ni la baru reti nak potong kek nak tiup lilin hehehee...
Umur dua tahun beli kek kecik jer sesuai umur dia ..
Bila masuk 3tahun beli yang lebih besar 
Masa ni dia dah pandai nak hadiah,nak kek,nak belon,
dan segala benda untuk sambut bedayy dia dah reti mintak2
Jadi masa bedayy dia 3tahun 2012 Lya dan en hubby tunaikan ..

Kek ni dia yang pilih kat kedai ...Suker sgt ngan cheese cake
Makan tak ingat kat org mentang2 la ari jadi dia 
Gambar ari lahir dia yang ke 3 tahun ni nampak comel sesgt 
sebab masa ni dia dah pandai posing dahhhh...
Sesuai usia ...

Hingga la sekarang dia mmg suka posing 
Nampak jer kamera atau hp posing jer kerjanyerr 
Nak layan gambar2 hari lahir dia yang ke 3 
Suker sangat tengok dia masa nie ... COMEL .



















SaYaNg SeLaLu ,
Lya ❤

Artikel Menarik yang Lain

3 sang pencerita

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.