Cabaran #SnekMacamPro Dengan NESTLE

Cabaran #SnekMacamPro dengan NESTLE | Sahut Cabaran #SnekMacamPro dengan NESTLE! Cipta resipi snek yang kreatif dengan produk Nestle kegemaran korang dan rebut peluang untuk menang hadiah wang tunai! Yahooo banyak benar hadiah wang tunai NESTLE nak bagi kat korang ni. 

#DudukRumah dan jadi lebih kreatif dengan NESTLE.  Cipta resipi snek atau minuman yang paling kreatif dengan menggunakan mana-mana jenama terpilih NESTLE dan rebut peluang untuk menang hadiah wang tunai berjumlah sehingga RM280,000*! Barulah #SnekMacamPro!

Peraduan terbaru 2020 hadiah wang tunai dari Nestle

Cara-Cara Penyertaan Cabaran #SnekMacamPro dengan NESTLE

Ok KakYa terangkan kat korang cara cara penyertaan. Baca sampai habis tau!

Langkah 1: Cipta resipi snek atau minuman yang paling kreatif menggunakan produk NESTLE. ​

Langkah 2: Ambil gambar atau rekod video resipi korang dengan produk NESTLE yang digunakan. Penampilan korang dalam gambar atau video juga dialu-alukan. Nampak sikit resipi dan masakan tu korang punya bila korang duk posing sekali. 

Langkah 3: Muat naik ke Facebook*/Instagram* dengan resipi korang. *Pastikan profil korang diset pada tetapan umum.

Langkah 4: Jangan lupa Hashtag #SnekMacamPro dan #DearNestle.

Langkah 5: Tag rakan-rakan korang!

Tips: Semakin banyak produk yang korang gunakan, semakin besar peluang korang untuk menang. Korang boleh Semak terma dan syarat untuk jenama NESTLE yang mengambil bahagian.

Tempoh penyertaan bermula 26 Oktober 2020  sehingga 6 Disember 2020. Lambat lagi nak tamat. Jadi apa tunggu lagi, panjang lagi masa korang untuk sama sama join cabaran ni. Mana tahu resipi korang menang hadiah besar. Try la dulu, kalau tak try camne nak tahu kan kan kan. 

Nak bagi korang lagi bersemangat untuk join  Cabaran #SnekMacamPro dengan NESTLE korang tenung tenunglah hadiah kat bawah ni dulu. Bagi naik semangat sikit sebelum join. 

Peraduan terbaru 2020 hadiah wang tunai dari Nestle

Peraduan terbaru 2020 hadiah wang tunai dari Nestle

Peraduan terbaru 2020 hadiah wang tunai dari Nestle

Peraduan terbaru 2020 hadiah wang tunai dari Nestle

Tak dapat hadiah UTAMA dapat yang pertama pon OK. Tak dapat hadiah pertama yang kedua pon OK. Tak dapat yang kedua yang ketiga pon OK. Yang ketiga tu, 400 orang bakal dapat RM500 untuk hadiah ketiga. Jadi join jer la kot kot terselit nama korang sebagai pemenang RM500 hadiah ketiga! mana tau kan. Kalau menang yang UTAMA alhamdulillah kira rezeki korang. 

KakYa dah sesiap ajak join ni jangan tak join pulak. Jangan cakap KakYa tak payung pulak. Dah payung cecantik dah ni. Lengkap semua info dah KakYa bagi nak memudahkan korang. Terpulang kat korang la pulak antara NAK ngan TAK NAK join jer. 

Oklah itu saja perkongsian KakYa untuk petang ni. Opss sebelum terlupa, untuk maklumat lanjut  dan lebih terperinci mengenai   Cabaran #SnekMacamPro Dengan NESTLE, korang boleh layari https://www.dearnestle.com.my  . Terima kasih sudi singgah blog KakYa. 

Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. wow menarik juga hadiah yg ditawarkan, berbaloilah siapa yg menang tu :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kannnn .. nak menang kenala join dlu . Mana tau kot2 ada rezeki terselit kat situ mana tau kan.

      Padam
  2. tengok hadiah2 nyee best tuuu hehe.. kaching kaching..

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. Sila sila Cik Nor. Mana tau kot blh menang hadiah Utama tuuu

      Padam
  4. wah,berbaloi ni kalau join kan.. good luck akak :)

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.