Memahami Dan Menghayati Konsep Mukhlisin Menggunakan Teknik 99 Asmaulhusna

October 14, 2020

Memahami Dan Menghayati Konsep Mukhlisin Menggunakan Teknik 99 Asmaulhusna | Allah memujuk-mujuk kita semua kekasihNya untuk kembali mengesakanNya, mencintaiNya dan memujiNya sehingga DIA menyebut; 

Fabiayyi 'aala'i Rabbikumaa Tukadzdziban sebanyak 31 kali dalam Al Quran. 


Oleh itu marilah kita sama sama mengenal DIA sebagai kekasih kita melalui Nama NamaNya yang sangat indah.

Semalam buku ni selamat sampai kat rumah. Cantik sangat cover hijau biru cam gini. Rasa sejuk jer mata memandang. Makin semangat nak baca ni. Moga lebih istiqomah dalam mencari ilmu dan beramal. InsyaAllah. 


Buka jer isi dalam, semua mukasurat berwarna.  Cantik sangat sangat. Ya Allah lagi la semangat nak terus membaca. 


Buku tulisan Prof Dr. Wan Maseri binti Wan Mohd ini berharga RM15 untuk Semenanjung Malaysia dan RM18 untuk Sabah Sarawak. 

Artikel Menarik yang Lain

2 Sahabat Setia

  1. buku,klu dalam dia menarik, menarik minat pembaca.. mesti kita enjoy baca kan

    ReplyDelete
  2. Dia punya cover tu tenang je mata tengok. Segar mata..

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.