Pakej Kombo Penerbangan Dan Hotel Ke India Bersama Traveloka

Pakej Kombo Penerbangan Dan Hotel Ke India Bersama Traveloka | Hai korang ! cuti sekolah 2018 dah dekat , korang dah plan ke nak bawa anak anak bercuti kat mana . Jom la bawa keluarga bercuti . Masa ni la nak hilangkan tekanan akibat dari bebanan kerja disamping mengeratkan lagi hubungan bersama keluarga . KakYa kalau cuti sekolah biasa bawa anak anak bercuti kat dalam negara jer . Belum pernah lagi bawa anak anak bercuti ke luar negara . Maybe satu hari nanti kot . Kumpul duit dulu . Untuk korang yang suka bercuti tak kira dalam negara ataupun luar negara , KakYa ada berita baik nak kongsikan bersama korang . Apakah itu ! Jeng jeng jengggg !! .


Traveloka Memperkenalkan Pakej Kombo Penerbangan Dan Hotel 

Excited ke tak nak tahu ni ? . Korang excited KakYa lagi la tak sabar nak citer kat korang . Jeng jeng jeng ! lagi sekali laaa .  Traveloka sedang giat mempromosikan pakej kombo penerbangan dan hotel dengan ciri ciri terbaru yang lebih memudahkan dan mesra pengguna . Kalau korang nak tahu , sekarang ni pihak Traveloka  sedang memperkenalkan ciri ciri terbaru dikenali sebagai pakej kombo flight + hotel https://www.traveloka.com/en-my/packages . Wah ! bila baca perkataan kombo tu nampak macam menarik jer kan ? Opkos la menarik bila dah ada perkataan kombo kat situ . 

Traveloka Malaysia , Traveloka Promo Code , Tempah Tiket Penerbangan Dan Hotel Traveloka , Traveloka Promo , Traveloka App , Traveloka Kombo Flight + Hotel , Traveloka Flight Ticket

Ok , salah satu misi dan sebab kenapa pihak Traveloka menyediakan pakej kombo flight + hotel adalah untuk menggalakkan lebih ramai pengguna Traveloka di luar sana PERGI MELANCONG tak kira dalam negara atau luar negara . 

Ciri ciri terbaru yang diperkenalkan oleh pihak Traveloka pasti akan memudahkan lagi pengguna berurusan dalam menempah tiket kapal terbang dan juga hotel dengan teratur dan lebih pantas di samping menjimatkan masa . Ini kerana ciri ciri terbaru yang diperkenalkan memudahkan pengguna memilih untuk menempah tiket penerbangan dan juga hotel dengan satu tempahan sahaja . Jadi korang rasa , korang ada masa ke untuk sakit kepala bila korang memilih Traveloka . Takde kan ? . Lagi tak sakit kepala kalau korang dapat potongan harga sehingga 11.5% dengan pakej kombo flight + hotel dari Traveloka . Berbaloi baloi !

KakYa dari dulu hingga kini kalau pergi mana mana KakYa memang gunakan aplikasi Traveloka untuk buat tempahan tempat penginapan percutian keluarga kami . Setakat ni memnag KakYa puas hati dengan Traveloka .

Buat masa ini, pakej ini hanya boleh didapati di laman web Traveloka dan juga aplikasi android sahaja . Untuk aplikasi IOS bakal muncul dalam masa terdekat . 

Jom Bercuti Ke India Dengan Pakej Kombo Penerbangan Dan Hotel Dari Traveloka 

Biasanya kalau bercuti , korang bercuti kat luar negara atau kat dalam negara ? . Kalau korang takde idea tahun ni nak bercuti kat mana KakYa cadangkan apakata bawa family korang bercuti ke India . Pernah terfikir tak nak bawa anak anak dan keluarga korang bercuti ke India ? . Wow ! India . Bunyinya macam seronok jer . Apakata korang jenguk jenguk india tour packages . Mana tahu kot kot tahun ni korang berubah angin nak melawat India . 

Traveloka Malaysia , Traveloka Promo Code , Tempah Tiket Penerbangan Dan Hotel Traveloka , Traveloka Promo , Traveloka App , Traveloka Kombo Flight + Hotel , Traveloka Flight Ticket

Dengan pakej penerbangan dan tiket yang tersedia di Traveloka Malaysia , korang boleh melawat India lebih mudah dan lebih murah .  Korang boleh pilih  pelbagai pakej pelancongan yang ditawarkan dan ubah suai mana mana yang korang rasa sesuai untuk mendapatkan kombinasi terbaik bagi percutian korang nanti . Jadi apa tunggu lagi . Jom ke India kita !!

Tempah Tiket Penerbangan Dan Hotel Guna Aplikasi Traveloka

Korang kalau nak jimat banyak dan untuk kemudahan lebih baik apakata korang install jer aplikasi Traveloka kat telefon pintar korang. Kalau korang install aplikasi Traveloka , korang boleh dapat harga lagi rendah daripada laman web . Tempahan lebih mudah dengan menggunakan aplikasi Traveloka . KakYa memang dah biasa guna aplikasi Traveloka untuk buat tempahan penginapan . Setakat ni memang KakYa puas hati la dengan harga yang ditawarkan . Memang berbaloi baloi untuk wang yang kita keluarkan . Boleh la berjimat sikit . 

Untuk korang yang nak tempah tiket penerbangan dan juga hotel melalui Traveloka , korang boleh ikut cara cara yang KakYa sertakan kat bawah . Ikut jer semua langkah yang telah ditetapkan .

*Cari Penerbangan Dan Hotel Anda
- Mulakan carian anda dengan melengkapkan butiran penerbangan destinasi , mercu tanda , atau nama hotel dan tempoh penginapan anda .

*Pilih Dan Tempah Penerbangan Dan Hotel Anda
- Butiran penerbangan ( syarikat penerbangan , jadual , tambang dan lain lain ) boleh dilihat di halaman hasil carian .
Pada halaman hasil carian, buat pilihan hotel anda . Klik Lihat Bilik untuk melihat butiran bilik hotel . Pada halaman butiran hotel, pilih jenis bilik dan bilangan bilik yang anda ingin tempah.

*Isi Maklumat Perhubungan Dan Butiran Penumpang Maklumat Penempah Dan Butiran Tetamu
- Setelah anda memilih penerbangan anda dengan teliti , anda dikehendaki mengisi maklumat perhubungan dan butiran penumpang .
Isi maklumat penempah dan butiran tetamu. Pastikan semua butiran adalah betul , kemudian teruskan dengan pembayaran.

*Teruskan Dengan Pembayaran
- Terdapat beberapa kaedah pembayaran . Buat pilihan kaedah pembayaran anda . Jangan melebihi had masa pembayaran .

*Menerima e-tiket / Menerima Baucar Hotel
- Setelah kami menerima bayaran anda , e-tiket akan dihantar ke emel anda dalam masa 60 minit .
- Setelah kami menerima bayaran anda , baucar hotel akan dihantar ke emel anda dalam masa 60 minit .

Kaedah Pembayaran 
KakYa kongsikan juga kaedah pembayaran yang korang boleh gunakan antaranya ; 

- Kad Kredit 
- Perbankan Internet 
- 7 Eleven 
- Paypal

Traveloka - Harga Terbaik Untuk Anda 

Traveloka Malaysia , Traveloka Promo Code , Tempah Tiket Penerbangan Dan Hotel Traveloka , Traveloka Promo , Traveloka App , Traveloka Kombo Flight + Hotel , Traveloka Flight Ticket

Tiket penerbangan murah dan penginapan berbaloi dengan harga pastinya menjadi pilihan korang untuk percutian yang lebih indah . Traveloka menjanjikan harga terbaik yang tiada tandingan  . Dengan Traveloka , korang akan menemukan harga yang lebih murah untuk tempahan korang . Dengan diskaun hebat pastinya Traveloka pilihan terbaik untuk percutian jadi lebih bermakna . Harga jujur okey ! . Jadi , apa tunggu lagi jom pilih destinasi korang nak pergi mana cuti sekolah nanti dan cepat cepat booking melalui Traveloka . Bukan apa, nanti kalau terlambat takut menyesal pula . Selamat bercuti korang . Ingat cuti ingat Traveloka . Traveloka jer tau ! 

Catat Ulasan

0 Ulasan