Selamat Hari Lahir Ke 9 Muhammad Akif Imtiyaz

Selamat Hari Lahir Ke 9 Muhammad Akif Imtiyaz | 05/03/2009 jam 9.32 pagi, itulah tarikh dan saat kelahiranmu wahai anakku, Muhammad Akif Imtiyaz. 05/03/2018 hari lahir Akif yang ke 9. 9 tahun dah usia anak Umi. Sekejap jer masa berlalu. 


Selamat hari lahir ke 9 dari Umi, abah, kakak Insyirah dan abang Iman. Adik dah makin besar dah sekarang. Alhamdulillah syukur Ya Allah, amanah yang Kau berikan untuk aku dan suami akan ku jaga hingga akhir hayat. Sempena hari lahir Akif, doa dan harapan Umi semoga Akif terus diberikan kesihatan yang baik dan dipanjangkan usia, murah rezeki, sentiasa berbahagia di dunia dan juga akhirat, ceria dan gembira selalu, menjadi anak soleh yang mendengar kata, taat perintah Allah dan juga rasul, bijak pandai dalam pelajaran, beringat dalam mengatur setiap langkah, sentiasa dalam lindungan dan redha Allah SWT.  Aamin aamin.

Selamat Hari Lahir Ke 9 Muhammad Akif Imtiyaz. Happy birthday buat anak kesayangan umi abah, adik kesayangan kakak Insyirah dan abang Iman. Selamat Hari Lahir. Happy Birthday. Selamat Hari Jadi. Sanah Helwah..

Permata hati, pengarang jantung umi juga abah, adik kesayangan kepada kakak Insyirah dan abang Iman. Buah hati saya, sahabat bergaduh saya, kawan ketawa saya, anak bongsu saya. Semoga Akif sentiasa berbahagia hingga ke Syurga. Mendapat petunjuk Allah SWT dalam setiap langkah perjalananmu wahai anak. Jadilah anak soleh yang sentiasa menjadi penyejuk hati Umi dan abah. Insyaallah. Aamin aamin aamin.


Muhammad Akif Imtiyaz... Always remember to be happy because you never know who's falling in love with your smile. 



Catat Ulasan

12 Ulasan

  1. happy beday akif...smoga jad anak yg baik dan soleh..

    BalasPadam
  2. happy birthday Akif. Semoga jadi anak soleh.

    BalasPadam
  3. happy birthday handsome boy! dah 9 tahun dah, dah besar dah. =)

    BalasPadam
  4. Selamat ulangtahun kelahiran Akif.. selamat ulangtahun melahirkan untuk KakYa...moga Akif terus istiqhomah dalam hal-hal bermanfaat..

    BalasPadam
  5. Happy birthday Akif. Moga cepat besar yer dan menjadi insan berguna tau...

    BalasPadam
  6. Happy biethday akif. dulu2 ingatkan akif ni pemilik blog ni. hihi

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.