Royal V Suplemen Terbaik Melengkapkan Kesihatan, Kecantikan Dan Hormon Wanita

Royal V Suplemen Terbaik Melengkapkan Kesihatan, Kecantikan Dan Hormon Wanita | Suplemen atau makanan kesihatan tambahan sangat penting untuk menjaga kesihatan sekaligus mempertahankan kecantikan dan juga keseimbangan hormon dalam badan. KekYa percaya korang kat luar sana pasti sependapat dengan KekYa. Umur makin meningkat kesihatan memang kena jaga. Kena lebih berusaha ke arah mewujudkan kesihatan yang lebih baik. Pilihan hati KekYa untuk kekal sihat dan bertenaga sepanjang hari pastinya kaedah penjagaan diri dan rawatan terbaik berasaskan herba dan juga vitamin. KekYa lebih percayakan produk herba sebab produk herba tak mendatangkan kemudaratan untuk jangka masa panjang. Sebab tu la KekYa pilih Royal V.  Royal V suplemen terbaik melengkapakan kesihatan, kecantikan dan hormon wanita. KekYa suka sangat dengan Royal V. Rasa dia besttttt sangat.


Royal V Suplemen Terbaik Untuk KekYa

Apa itu Royal V. Ok korang, sebelum KekYa duk membebel panjang panjang kat sini KekYa nak citer la dulu kat korang apa kebenda Royal V ni. Apa kebenda Royal V ni ya?.. Royal V adalah minuman kesihatan yang diperbuat dari jus manggis dan buah delima serta diperkaya dengan royal jelly yang berfungsi dalam membantu meningkatkan kesihatan wanita. Royal V dari Jamu Ratu Malaya telah diadun dengan 17 jenis herba khusus untuk merangsang hormon wanita, meninggikan sistem ketahanan tubuh melawan penyakit dan memanjangkan hayat kemudaan diri wanita secara mendalam. ( Fuhh 17 jenis herba gitu ) .. Ha aaa awet muda la korang kalau rajin amalkan Royal V ni ha. 

Royal V Suplemen Terbaik Melengkapkan Kesihatan, Kecantikan Dan Hormon Wanita, Royal V Jamu Ratu Malaya , Suplemen Terbaik Untuk Wanita , Petua Awet Muda, Fungsi Horman , Herba Untuk Kesihatan, Hormon Wanita Dan Fungsinya , Gejala Ketidakseimbangan Hormon, Produk Rozita JRM, Jamu Ratu Malaya

KekYa dah mula amalkan Royal V sejak terpengaruh dengan cerita cerita manis dari kakak ipar KekYa dan KekYa rasa antara banyak banyak suplemen yang KekYa dah cuba, Royal V adalah suplemen yang lain dari yang lain. KekYa biasa cuba satu produk tu, KekYa minum kekadang tak habis pon tukar yang lain sebab tak serasi dengan tubuh badan KekYa. Rasa kesemua produk tu lebih kurang sama jer. Cuma nama jer lain lain. Tapi Royal V ni lain, rasa dia pon dah lain dari suplemen yang pernah KekYa amalkan sebelum ni. KekYa rasa la kan sejak KekYa amalkan suplemen, Royal V adalah yang terbaik pernah KekYa cuba. Moga moga lepas ni KekYa akan kekal bersama Royal V. InsyaAllah .. Tanak dah duk tukar tukar suplemen. 

Royal V Suplemen Terbaik Melengkapkan Kesihatan, Kecantikan Dan Hormon Wanita, Royal V Jamu Ratu Malaya , Suplemen Terbaik Untuk Wanita , Petua Awet Muda, Fungsi Horman , Herba Untuk Kesihatan, Hormon Wanita Dan Fungsinya , Gejala Ketidakseimbangan Hormon, Produk Rozita JRM, Jamu Ratu Malaya
Cara penggunaan : Untuk KekYa.. Minum dua sudu besar dua kali sehari pada waktu pagi dan malam sebelum makan. Tu KekYa punya sudu kecik jer tu kena minum empat sudu. 

Dos Pengambilan Royal V Yang Disyorkan 

Untuk permulaan bagi yang baru sahaja memulakan langkah dalam pengambilan Royal V, boleh ikut cara dan dos pengambilan yang KekYa tulis kat sini :

- Wanita berusia 18 hingga 30 tahun
● Minum satu sudu besar dua kali sehari pada waktu pagi dan malam sebelum/selepas makan.

- Wanita berusia 31 hingga 49 tahun
● Minum dua sudu besar dua kali sehari pada waktu pagi dan malam selepas makan.

- Wanita berusia 50 tahun ke atas 
● Minum dua sudu besar pada waktu pagi dna minum 3 sudu besar pada waktu petang sebelum makan.

Minum secara berterusan Royal V sebagai minuman tambahan.

PERHATIAN : KekYa nak war warkan kat sini, wanita mengandung tidak dibenarkan mengambil produk Royal V.

Bahan Bahan Yang Terkandung Dalam Royal V

Kalau kita jatuh suka dengan sesuatu seperti Royal V, kita mesti nak tahu apa bahan bahan yang terkandung kat dalam Royal V ni kan. Antara bahan bahan yang ada kat dalam Royal V antaranya Garcinia Mangostana, Air Bertapis, Malus Domestica, Madu Asli, Karamel, Jus Nanas, Orange Jasmine, Pinang Muda, Air Zam Zam, Potassium Sorbate, Perisa Buah Buahan, Xanthan Gum, Kolagen, Manjakani, Black Cohosh dan juga Lingzhi. 

Royal V Suplemen Terbaik Melengkapkan Kesihatan, Kecantikan Dan Hormon Wanita, Royal V Jamu Ratu Malaya , Suplemen Terbaik Untuk Wanita , Petua Awet Muda, Fungsi Horman , Herba Untuk Kesihatan, Hormon Wanita Dan Fungsinya , Gejala Ketidakseimbangan Hormon, Produk Rozita JRM, Jamu Ratu Malaya

32 Khasiat Royal V

Dekat risalah yang tersedia dalam kotak Royal V, ada satu tulisan yang mencuit hati KekYa untuk terus terusan membaca. KekYa kongsi jugak kat sini apa yang KekYa baca mengenai 32 Khasiat Royal V. Antara khasiat yang terkandung dalam Royal V ialah :

● Mengetat dan menengangkan otot faraj.
● Menguatkan keinginan hubungan seksual.
● Memgandungi antibakteria dan mengeluarkan keputihan.
● Menghilangkan kegatalan dan bau.
● Kaya fitoestrogen yang melambatkan proses penuaan.
● Mempertahankan kecantikan bentuk badan wanita.
● Menghalang perubahan pada tubuh wanita yang sudah menopause.
● Membesar dan menengangkan payudara.
● Mengonturkan punggung agar nampak lebih menawan.
● Meningkatkan pengaliran darah.
● Mengatasi kekeringan faraj bagi wanita menopause.
● Mengandungi fiber yang tinggi dan phytonutrients
● Menurunkan kadar kolesterol.
● Mengurangkan risiko kanser.
● Mengecutkan saluran peranakan.
● Merapatkan pintu rahim.
● Merangsang pengeluaran horman.
● Melancarkan perjalanan darah dan kitaram haid.
● Merangsang pertumbuhan sel sel otak manusia.
● Menguatkan ingatan.
● Pertumbuhan akal dan fizikal.
● Menghilangkan keletihan dan kesakitan sendi.
● Mengurangkan tekanan darah dan koleaterol.
● Menegangkan san nencantikkan kulit.
● Amat berkhasiat untuk membuang asid urik.
● Xanthones yang merupakan sejenis super -antioksida.
● Cathechins, Polyphenols dan Polisakarida agen-antioksida.
● Vitamin C, Zat Besi, Niasin, Kalsium, Protein, Serat Fiber, Vitamin B1 dan B2.
● Menghalang jangkitan kulat dan virus.
● Merawat banyak jenis penyakit.
● Memberikan perlindungan antioksidan yang kuat.
● Anti-penuaan dan meningkatkan potensi vitamin E.

Mana Nak Dapatkan Royal V

Korang kalau rasa dah teruja nak cuba Royal V sepertimana KekYa yang dah cuba ni, boleh la cuba Royal V sekarang juga. Mana nak dapatkan Royal V. Korang boleh beli melalui pengedar sah Jamu Ratu Malaysia. Kalau korang nak tahu lebih lanjut boleh jer pegi jenguk kat page Jamu Ratu Malaya. Kat situ ada update mengenai pengedar sah Jamu Ratu Malaya. KekYa beli melalui pengedar sah Jamu Ratu Malaya kat Kemaman. Korang boleh jenguk kat page untuk maklumat lanjut mengenai pengedar sah Jamu Ratu Malaya kat tempat korang. 

Ok tadaaaa.. Tamat dah citer KekYa mengenai Royal V, nanti KekYa nak citer lagi mengenai satu produk Jamu Ratu Malaya yang KekYa guna sekarang. Tunggu update kat blog KekYa ya .. Tq tau sudi singgah blog KekYa. Ada masa komen la sikit .. Tq tq tq .

Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. Dah umur byk ni memang kena cari supplemen yang bersesuaian kan Kak Lya.
    JRM antara yang terbaik

    BalasPadam
  2. banyak khasiatnya... bags sgt ni...

    BalasPadam
  3. Wah..Dasat tuu..!! 32 khasiat nya

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.