Salam Ramadhan 2017 Daripada AkifImtiyazDotCom

May 26, 2017

Salam Ramadhan 2017 Daripada AkifImtiyazDotCom | Alhamdulillah, untuk kesekian kalinya kita masih lagi diberi peluang bertemu dengan bulan puasa Ramadan, bulan penuh keberkatan dan juga bulan kenikmatan. Semoga Ramadhan kali ini akan lebih baik dari Ramadan sebelumnya. Ya Allah, terima kasih sudah memberikan kesempatan buat hambamu ini untuk kembali bertemu dengan bulan suci Ramadan. Semoga kita semua dapat memanfaatkan sebulan Ramadhan dengan sebaik-baiknya. InsyaAllah... Salam Ramadhan 2017 daripada akifimtiyazdotcom.


Bulan Ramadhan adalah bulan yang suci. Ramadhan adalah bulan kesabaran. Setiap hal yang tak ingin terjadi, balaslah dengan senyuman tulus dari hati dan perbuatan baik. Pasti Allah akan memberikan jalan terbaik untuk kita. InsyaAllah ..

Untuk para sahabat, teman dan juga saudara, di kesempatan masa yang ada ini Lya sekeluarga ingin memohon ampun maaf atas segala kesalahan baik yang disengaja mahupun tidak disengajakan. Mohon dimaafkan salah dan juga silap. Buat sahabat alam maya andaikata sepanjang mengenali ada hati yang terguris rasa dengan coretan hati Lya, Lya menyusun jari sepuluh memohon maaf dari kalian semua. Walau kita hanya di alam maya moga ikatan ukhuwah antara kita akan terus kekal berpanjangan.

Dalam kesakitan teruji kesabaran. Dalam perjuangan teruji keikhlasan. Dalam ukhuwah teruji ketulusan. Dalam tawakkal teruji keyakinan. Hidup ini amat indah jika Allah menjadi tujuan hidup kita..

Tak ada kata seindah zikir, Tak ada bulan seindah Ramadhan. Izinkan kedua tangan bersimpuh maaf untuk lisan yang tak terjaga., janji yang terabaikan, hati yang selalu berprasangka dan sikap yang pernah menyakitkan. Tegur saya jika sombong. Tegur saya jika angkuh. Tegur saya jika salah dan khilaf. Salam Ramadhan Al Mubarak ..

Artikel Menarik yang Lain

5 sang pencerita

  1. Salam Ramadhan Al Mubarak kak....alhamdulillah diberi keizinan lagi dariNya untuk kita berada di bulan ini..

    ReplyDelete
  2. Selamat berpuasa kak,semoga ramadhan kali ni dapat menjernihkan hati kita yg melekat kotoran dunia ni kan...huhuuu

    ReplyDelete
  3. selamat berpuasa kakak :*

    http://elsaalicious.blogspot.my/2017/05/food-review-twins-kitchen-cafe-rawang.html

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.