Review Produk Bersama AkifImtiyazDotCom

Review Produk Bersama AkifImtiyazDotCom | Ada kawan Lya PM kat facebook dan juga DM kat instagram Lya, bertanyakan mengenai REVIEW DAN BERIKLAN dekat blog Lya akifimtiyaz.com ... Diaorang duk tanya camne nak minta Lya buat review, camne cara nak tahu la jugak.. Buat lagi tak review kat blog ? Kalau nak bagi produk terima ke tak ? Kalau nak tahu harga camne ? .. Boleh tak bagi harga kengkawan? dan paling WIN kalau nak gunakan khidmat anak akak yang ada lesung pipit tu untuk promo produk boleh tak ? Berapa bayaran ayang akak kenakan ? ... Alahai banyak gak soalan soalan yang Lya dapat dari sahabat alam maya. Ok jadi kat entri ni Lya nak warwarkan mengenai review atau iklankan produk di akifimtiyaz.com .

Review / Iklankan  Produk Bersama akifimtiyaz.com 


Ada PRODUK ? Ada buat SERVIS ? .. Berminat nak review atau iklankan produk/servis yang diusahakan oleh anda bersama akifimtiyaz.com ? Jika berminat sahabat boleh baca hingga habis. Kalau tak berminat pon baca jugak laa..

Untuk pengetahuan sahabat, Lya sentiasa BUKA SLOT untuk review atau iklankan produk di blog Lya www.akifimtiyaz.com . Untuk sahabat Lya yang memerlukan bantuan bagi mengiklankan produk atau segala jenis servis yang ditawarkan oleh anda atau nak memperkenalkan apa-apa jenis servis yang anda usahakan , anda boleh beriklan bersama blog Lya.

Review Produk Berkesan , Review Produk , Review Terbaik , Servis Review Produk , Lya Review , Review Dari Hati , Review Sebenar , Produk Review , Bantu Jual Produk , Semoga Murah Rezeki , Review Berbayar , Produk Untuk Di Review

Harga bagi iklan dan juga review sangat sangat berbaloi dan anda pasti puas hati. InsyaAllah.

Untuk keterangan atau maklumat lanjut, anda boleh email kepada Lya untuk mendapatkan quotation bagi servis review/iklan daripada akifimtiyaz.com .

Jangan takut, jangan bimbang, jangan susah hati, sebab harga untuk review/iklan dengan blog Lya sangat sangat berpatutan. Lya akan cuba berikan servis yang terbaik dalam proses mempromosikan produk anda. 

Bagi yang tertanya tanya... Apa yang anda akan dapat untuk review/iklan nanti .. Ok anda akan dapat satu blogpost dan juga shoutout di media sosial untuk barangan dan juga servis yang anda sediakan. Dah la buat blogpost buat lagi shout out untuk anda.. Memang tak rugi la kalau anda gunakan khidmat Lya untuk review/iklankan produk anda... 

Untuk maklumat lanjut, anda boleh berhubung dengan Lya samada melalui email atau boleh juga melalui WhatsApp :

Email : lyaaisya@gmail.com
WhatsApp : +6019 9202004

Terima kasih sudi singgah dan sudi luangkan masa membaca entri Lya. Happy Monday !!

Catat Ulasan

11 Ulasan

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.