Selamat Tinggal Januari Selamat Datang Februari 2017

February 01, 2017

Selamat Tinggal Januari Selamat Datang Februari 2017 | Pagi pagi ni tak berapa nak dapat idea menulis sangat naaa..Jadi kita duk fikir fikir la jugak sat tadi nak update tentang apa.Baru teringat rini awal bulan Februari.Kita update tentang awal Februari la dulu ya..Sebelum tu kita nak ucap SELAMAT DATANG FEBRUARI !! Mr Februari Please be nice to me yaaa..Jangan nakal nakal tau hehe.Semoga diri ini akan terus kuat,tabah,sabar dan teguh berdiri dalam meniti hari hari mendatang.insyaAllah aamin aamin...




Aik aik aikkk FEBRUARI ni kan hari pertama dah buat orang marah kan kan kan..Yer laaa takkan tak tau lagi awal Februari MINYAK NAIK LAGI ! MINYAK NAIK LAGI !! MINYAK NAIK LAGI !!!..Huhuhu sedih tau bila dengar minyak naik..Bila minyak naik barang lain pon akan naik sekali laa..Memang otometik barang lain akan NAIK !! .. Kompem laa pasni ramai yang duk kira duit kalau nak beli sesuatu..Kena fikir banyak kali la.Al maklum la sekarang ni bila semua NAIK HARGA kita pon naik sakit hati nak berbelanja..Jadi nasihat Lya,sila berbelanja secara berhemah okey .... elakkan pembaziran.



Siap bebel bebel pasal minyak naik..tanak bebel banyak banyak sangat sebab orang tua tua cakap tak elok membebel sangat..Jadi kita bebel sikit sikit jer..Diam diam sudah la pasni ya..Tapo camne nak diam kalau kena hadap kenaikan minyak sebab kita bergerak jer duit dah mengalir cam air daaaaa.

Ok laa sini jer entri untuk awal Februari..semoga bulan ini dan bulan bulan seterusnya memberikan kebahagiaan dan jiga kegembiraan buat Lya sekeluarga..Untuk anda juga ya..Salam 1 Februari sahabat ..

Artikel Menarik yang Lain

6 Sahabat Setia

  1. sekejap je masa..januari dah pun berlalu sedih :'(

    ReplyDelete
  2. Insyallah, salam bulan baru =D
    Haa naik lagi hrga minyak

    ReplyDelete
  3. cepat jer kan sis... sedar tak sedar dh masuk bulan ke2

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.