Renew Domain AkifImtiyazDotCom

Renew Domain AkifImtiyazDotCom |Baru baru ni Lya renew domain akifimtiyaz.com .. Sebenarnya Lya terlupa tarikh akhir untuk renew domain akifimtiyaz.com .. Hehehe tetiba plak terDELETE email dari NetKL tarikh akhir untuk renew domain... Fikir punya fikir tak ingat dah bila tarikh luput dia huhuhu. Makanya Lya terus email NetKL minta nak renew domain akifimtiyaz.com . Lupa tarikh luput dia samaada bulan 3 atau bulan 5. Dah alang alang lupa, baik kita renew terus laaa senang citer ... Dibuatnya terlepas tarikh tak ke nanya nanti.. Lagipon nanti nak kena renew jugak untuk 2018. Makanya berurusan la kita dengan pihak NetKL untuk renew domain bagi tempoh setahun lagi.
















Setelah diteliti email yang dihantar NetKL, rupa rupanya tarikh tamat tempoh domain akifimtiyaz.com adalah pada 6/5/2017 ... Masih ada masa dua bulan lagi sebelum tamat. Tapi takpe laa Lya terus jer renew sebab dah alang alang hantar email. Lagipon kalau kita renew awal dari tarikh sebenar, kiraan tetap pada tarikh last luput domain... Maknanya kalau renew awal sekalipon, tarikh tetap sama bukan tarikh yang kita renew tapi tarikh last date domain yang di ambil kira...

Alhamdulillah lega sikit bila dah settle bab renew domain.. Domain akifimtiyaz.com berjaya di renew untuk tempoh setahun lagi bermula 6/5/2017 berakhir pada 6.5.2018. Harga masih sama seperti tahun 2017, RM45 untuk renew selama setahun.. Alhamdulillah ..

Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. tahniah kak.. semoga makin bersemangat tuk berblog

    BalasPadam
  2. hehehe.. saya pun rasanya bulan 5 juga. tapi nak tunggu bulan 5 la. taknak renew awal-awal. hehehe

    BalasPadam
  3. tahniah kak..saya pun lupa domain tamat bila

    BalasPadam
  4. yeaa sama jue pun baru renew domain buat 2 tahun terus. heheheh

    BalasPadam
  5. lela hujung tahun hari tu dah renew dah

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.