Losyen Tangan Dan Badan Putih Ajaib By RCW Sememangnya Ajaib

February 06, 2017

Losyen Tangan Dan Badan Putih Ajaib  By RCW Sememangnya Ajaib | Putih Ajaib ni produk yang boleh memutihkan kulit SERTA MERTA.Putih dia tu kekal seawal 7 hari dan pasti akan menyelesaikan masalah kulit korang.Ajaib tak ajaib tak !! Ajaib la kan sapu losyen jer boleh jadi putih gitu..

Losyen Tangan Dan Badan Putih Ajaib  By RCW  Sememangnya Ajaib   , Putih Ajaib By RCW ,Putih Ajaib ,Rozita Che Wan , Produk Kecantikan , Malaysia , Produk.Kecantikan Lulus KKM


Putih Ajaib by RCW 



Putih Ajaib by RCW ni kalau korang guna secara berterusan pasti kulit korang menjadi lebih gebu dan lembut.Losyen pemutih tangan dan badan yang didatangkan khas dengan wangian Precious by RCW mengandungi Kolagen,Vitamin C&E dan pelindungan spf30 yang diperlukan oleh kulit.Putih Ajaib bertindak dengan mencerahkan kawasan celah badan yang hitam seperti ketiak,kelangkang dan seterusnya memastikan kulit korang PUTIH, LEMBUT,GEBU dan WANGI seluruh badan.Lagi satu Putih Ajaib ini menaikkan seri pada kulit dan memastikan korang kekal cantik dan wangi sepanjang hari.Emmm wangi gituuu..


Losyen Tangan Dan Badan Putih Ajaib  By RCW  Sememangnya Ajaib   , Putih Ajaib By RCW ,Putih Ajaib ,Rozita Che Wan , Produk Kecantikan , Malaysia , Produk.Kecantikan Lulus KKM


Kandungan Losyen Tangan Dan Badan Putih Ajaib by RCW



Losyen Tangan Dan Badan Putih Ajaib  By RCW  Sememangnya Ajaib   , Putih Ajaib By RCW ,Putih Ajaib ,Rozita Che Wan , Produk Kecantikan , Malaysia , Produk.Kecantikan Lulus KKM

Losyen tangan dan badan Putih Ajaib by RCW diperbuat daripada bahan semulajadi yang terbaik seperti :

-Minyak Bunga Matahari
Anti radang kulit
Eczema
Melembapkan kulit dan kaya Vit E dan Antipenuaan.

- Gliserin
Melindungi kulit dari cahaya matahari
Mencerahkan kulit
Anti penuaan

- Marine Kolagen
Memelihara keremajaan dan keanjalan kulit.
Mengekalkan kelembapan kulit dan mencegah kedutan.
Memulih masalah kulit (mestimulasi sel baru)
Mencerahkan kulit
Antipenuaan

- Aqua (ikon mineral water)
Mengencang dan menghaluskan kulit
Menjaga kelembapan dan kekenyalan kulit
Melindungi dari radikal bebas.

- Vit E & C yang diperlukan kulit.

- Haruman Wangian Precious by RCW


Kelebihan Losyen Tangan Dan Badan Putih Ajaib By RCW



Losyen Tangan Dan Badan Putih Ajaib  By RCW  Sememangnya Ajaib   , Putih Ajaib By RCW ,Putih Ajaib ,


Nak tahu tak kelebihan Putih Ajaib by RCW..Antara kelebihan yang terdapat dalam losyen ni ianya dapat menyelesaikan masalah seperti :

- Kulit hitam kusam
- Regangan kulit (strech mark)
- Parut
- Kudis
- Bekas jerawat
- Tumit kaki merekah
- Ruam lampin bayi

■ Mengandungi kandungan vitamin E & C serta kolagen yang di perlukan kulit dan dapat memutihkan kulit dengan cepat

■ Kulit menjadi lebih gebu dan bersih,halus dan berseri seri

■ Memelihara dan melindungi kulit dari sinar UV

■ Membekalkan nutrisi kepada kulit kerana ianya boleh menghaluskan, mencerahkan, menyerikan dengan formula pemutihan

■ Mengharumkan tubuh badan dengan haruman #PreciousbyRCW sambil memproses mencerahkan kulit tubuh walau diwaktu tidur

■ Tidak berlendir atau berminyak

■ Kuasa SPF yang telah dikaji oleh pakar mengikut kesesuai rakyat Malaysia.(Ramai tidak mengetahui produk yang mengandungi SPF yang tidak bersesuaian boleh merosakkan kulit)

■ Membaiki parut diatas kulit.Penyerapan yang baik dan panatas kedalam kulit dengan sekali sapuan

■ Mencegah pertumbuhan jerawat pada badan


Cara Penggunaan Losyen Tangan Dan Badan Putih Ajaib By Rozita Che Wan



Losyen Tangan Dan Badan Putih Ajaib  By RCW  Sememangnya Ajaib   , Putih Ajaib By RCW ,Putih Ajaib ,


Bagaimana cara terbaik nak gunakan losyen Putih Ajaib agar result yang korang dapat lepas guna nanti nampak ketara..Ok boleh ikut step kat bawah : 

- Picit 2cm dan sapukan pada kawasan yang hendak diputihkan atau yang bermasalah seperti tangan,celah paha,pelipat kaki,strech mark,parut,tumit kaki merekah,lutut dan juga siku.
- Sapu 2 kali sehari pagi dan juga malam selepas mandi,kerana bila selepas mandi kulit lembut dan losyen mudah menyerap pada kulit.
- Pertama kali sapu dah boleh tengok kesan putih serta merta tetapi untuk kesan putih yang kekal perlu amalkan secara konsisten sekurang kurangnya  7 hari.Korang boleh lihat kesan putih,lembut, gebu dan wangi di bahagian yang disapu.

Satu lagi nak bagitau kat sini,kalau kulit korang jenis kulit kering,jangan terus main sapu jer tau...Korang boleh guna losyen ni selepas mandi sahaja kerana losyen tidak dapat meresap dengan baik kalau kulit kering..Jadi lepas mandi tu cepat cepat sapu kat kulit sebab masa lepas mandi kulit dah basah cepat ler losyen ni meresap kat kulit..Ingat tuuuu !!!!


Losyen Tangan Dan Badan Putih Ajaib  By RCW  Sememangnya Ajaib   , Putih Ajaib By RCW ,Putih Ajaib ,



Testimoni Pengguna Putih Ajaib by RCW 


Dah baca semua kat atas kan? Teruja tak nak dapatkan Putih Ajaib by RCW ni ? MESTI TERUJA kan kan kan..Kak Pah,Kak Nah,Kak Mah tu macam dah teruja betul nak beli tuuu...Tapi sebelum beli Putih Ajaib,Lya nak kongsikan sedikit testimoni yang telah dikongsi oleh pengguna Putih Ajaib by RCW..Tapi tapi tapi sebelum tu Lya nak kongsi jugak la testimoni dari Lya sendiri sejak gunakan losyen Putih Ajaib ni..

Dua tiga kali Lya guna pada tangan dan siku memang ada nampak perubahan ketara kat situ..Ikut step dia betul betul memang nampak perubahan terutama kat bahagian siku.Kawasan hitam kat siku dah mula pudar sedikit demi sedikit..Tunggu masa jer laa nak putih sepenuhnya hehehe..Kiranya produk Putih Ajaib ni memang betul betul menjadi bukan sekadar omong kosong okey..

Losyen Tangan Dan Badan Putih Ajaib  By RCW  Sememangnya Ajaib   , Putih Ajaib By RCW ,Putih Ajaib ,Rozita Che Wan , Produk Kecantikan , Malaysia , Produk.Kecantikan Lulus KKM


Berbalik pada testimoni pengguna Putih Ajaib..Lya kongsikan testimoni yang telah dikongsi bersama pengguna Putih Ajaib..


Losyen Tangan Dan Badan Putih Ajaib  By RCW  Sememangnya Ajaib   , Putih Ajaib By RCW ,Putih Ajaib ,


Losyen Tangan Dan Badan Putih Ajaib  By RCW  Sememangnya Ajaib   , Putih Ajaib By RCW ,Putih Ajaib ,


Losyen Tangan Dan Badan Putih Ajaib  By RCW  Sememangnya Ajaib   , Putih Ajaib By RCW ,Putih Ajaib ,


Losyen Tangan Dan Badan Putih Ajaib  By RCW  Sememangnya Ajaib   , Putih Ajaib By RCW ,Putih Ajaib ,


Losyen Tangan Dan Badan Putih Ajaib  By RCW  Sememangnya Ajaib   , Putih Ajaib By RCW ,Putih Ajaib ,


Wah nampak berkesan dan boleh buat hati korang makin teruja nak beli..Korang Nak PUTIH,nak GEBU,nak CANTIK ? Nak WANGI ? Nak kulit sihat ? Kalau semua jawapan korang ada ayat NAK..korang mesti dan wajib cuba produk Putih Ajaib by RCW..Kena cuba ler baru tahu kesannya..Kalau tak cuba duk tengok jer orang lain cuba mana nak datang kesan kat diri korang..KENA CUBA OKEY !!! Kata nak putih gebu gebas..Cuba jangan tak cuba..Raya nanti boleh melaram baju baru dengan perubahan kulit gebu gebas kat sedara mara..Gituuuu..





Nanti bila korang dah cuba Putih Ajaib boleh ajak Kak Pah,Mak Jah,Mek Nah dan jugak kawan kawan korang yang lain untuk sama sama mencuba Putih Ajaib by RCW.Kalau ada kawan korang tanya..boleh percaya ke Putih Ajaib ni..Takut la nak guna..Ada KKM tak..Aihhh takyah susah susah korang bagitahu jer produk Putih Ajaib ni Lulus KKM - NOT160101051 K...Bagi siap sekali ngan nombor KKM kat diaorang..Confirm diaorang pon tak sabar nak beli jugak..Nak putih laa katakan hehehe..Tak gitu Mak Mah..

Bagaimana cara untuk dapatkan Losyen Tangan dan Badan PUTIH AJAIB...Korang boleh WhatsApp Amira untuk maklumat lanjut okey...Jangan lupa FOLLOW instagram dan jugak LIKE facebook page Putih Ajaib by RCW.

No Phone : 016 9583222
Hotline : 1-800-222-000
Facebook : Hq putihajaibbyrcw
Instagram : Hq putihajaibbyrcw

Artikel Menarik yang Lain

4 sang pencerita

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.