Bateri Kereta Murah Cari Bateriku.Com

February 22, 2017

Bateri Kereta Murah Cari Bateriku.Com | Bila bercakap mengenai bateri kereta murah, Lya teringat satu kisah kawan baik yang tengah terdesak untuk mendapatkan bateri kereta dengan harga murah kerana pada waktu itu kereta beliau mengalami masalah bateri dan duit yang ada tidak berapa banyak dek kerana tengah bulan waktu kejadian berlaku. Makanya dia duk sibuk tanya Lya, kat mana nak dapatkan bateri kereta dengan HARGA MURAH tapi BERKUALITI. Bateri kereta kong katanya. Ha aa kalau bab bateri kereta kong, Lya pon ada pengalaman BATERI KERETA KONG? BATERIKU.COM KAN ADA . Lya cadangkan pada dia, kalau nak cari Bateri Kereta Murah Cari Bateriku.com . Bukan setakat murah dan berkualiti TAPI servis yang disediakan oleh Bateriku.com memang diperakui terbaik dari yang terbaik. Ok, bila Lya dah terangkan serba sedikit mengenai Bateriku.com , nampak macam dia dah faham la sikit sikit pastu dengan selamba dia cakap kalau dah lagu tu.. "Jom beli bateri murah cari bateriku.com".. Kau teman aku boleh tak Lya ? 




Beli Bateri Kereta Murah Melalui Bateriku.Com


Ok bila si kawan ni ajak teman, Lya cakap la camne nak teman kau, kita ni dalam keadaan kereta tak boleh nak bergerak.. Nak cari teksi pon susah kat kawasan kejadian sebab jauh dari kawasan orang ramai. TAPI, Lya cakap kat dia lagi.. Tak perlu risau kita boleh panggil Bateriku.Com datang kat tempat kita... Call jer diaorang akan datang. Tapi dia punya cemas dan panik tu sampai tak boleh nak berfikir.. Ko cakap boleh panggil Bateriku.Com datang, tapi camne nak panggil, ko ada ke nombor telefon Bateriku.Com .. Alahai tak perlu risau la kawan, sejak bateri kereta aku kong dulu kan kan kan,aku memang simpan no Bateriku.Com . Tak perlu susah susah aku dah hafal Tol Free Bateriku.Com 1-800-22-2324. Bijak tak aku, bijak tak ... Memang kau bijak la Lya, tak sia sia bateri kereta kong masa kau ada ngan aku Lya.. hehehe amboi bab pujian tu tak tahan tu.....

Apalagi kata nak dapatkan bateri kereta murah, cepat cepat la call Bateriku.Com . Makanya setelah duk fikir pro and kontra, kawan Lya pon call  Tol Free Bateriku.Com .. Cakap pot pet pot pet dan bagi lokasi kami waktu tu kat Ipoh. Sempat lagi si kawan ni duk tanya harga bateri kereta murah waktu duk sembang sembang kat telefon. Lya tumpang dengar jer la sebab si kawan ni bukak loudspeaker.. Sembang punya sembang tanya punya tanya OK Bateriku.Com akan hantar wakil kejap lagi. Sebelum tu kami relaks la dulu kat bawah pokok sambil duk sembang bab bateri kereta kong, bateri kereta murah, Bateriku.Com dan macam macam cerita mengenai bateri. Macam pakar bateri kereta dah Lya duk terang satu satu kat si kawan ni haaaaa... Al maklum la, dulu Lya pernah berdepan dengan keadaan macam ni, sebab tu la aku ada pengalaman...

Dalam 30 minit wakil Bateriku.Com selamat sampai. Soalan pertama diaorang kat kawan Lya "Puan nak tukar bateri kereta ke?" .. ''Ya ya ya memang la nak tukar ni dah mati kat tengah jalan camni takkan tanak tukar, kan dibuatnya mati lagi tak ke susah.. Tukar jer la" . Ok Puan sebelum tu saya nak nasihatkan Puan, JANGAN TUKAR DULU, MUNGKIN BATERI KERETA PUAN OK LAGI. Kalau Puan nak kepastian bagi saya check dulu bateri kereta Puan macam mana.. Kalau kena tukar baru kita tukar ya Puan.. Kawan Lya pon terangguk angguk tanda setuju..

Bateri Kereta Murah , Bateriku.com , Bateri Kereta , Jual Bateri , Hantar Bateri , Bateri Century , Bateri Amaron , Bateri Kereta Murah , Kedai Bateri , Bateri Kong , PERCUMA Hantar , Periksa Dan Pasang , Tukar Bateri Kereta , Bateri Kereta Terbaik , Tempat Tukar Bateri Kereta , Lokasi Bateriku.Com , Runner Bateriku.Com , Rakan Workshop , Rakan Tow Truck , Pemeriksaan Bateri Kereta , Pemeriksaan Percuma

Bila dah check bateri kereta, wakil Bateriku.Com cakap bateri kereta kawan Lya dah memang kena tukar sebab selepas pemeriksaan keseluruhan, bateri kereta tu memang dah tak boleh bekerjasama baik dengan kereta dia dah. Makanya kena la tukar.. Kawan  Lya cakap nak bateri kereta murah jer, sebab duit tak berapa ramai tengah tengah bulan ni... Wakil Bateriku.Com senyum jer, sambil balas.. Tak perlu risau Puan, nak beli bateri kereta murah cari Bateriku.Com .. hehehe... Makanya wakil Bateriku.Com melaksanakan tugas menukar bateri kereta sambil diperhatikan oleh kawan Lya dengan khusyuknya.. Sempat lagi tu duk tanya.. ''Ni bateri kereta murah ni, tahan lama tak ni.. jangan pulak dua bulan jer dah KIOK nanti..'' Takdela Puan...bateri yang kami tukar untuk kereta Puan adalah bateri yang berkualiti dan terjamin, jadi Puan tak perlu risau. Satu lagi Puan hanya BAYAR HARGA BATERI SAHAJA, semua cas yang kami sediakan adalah PERCUMA. Kawan Lya ni apalagi bila dengar tak perlu bayar cas lain lain terus nak lompat bintang sebab suka sangat dapat harga murah. Dah la murah siap pasang pulak tu tanpa cas. Siapa tak suka, semua suka kan kan. Pasni kalau nak dapatkan bateri kereta murah cari Bateriku.Com jer. Tak perlu susah susah lagi. Wakil Bateriku.com pon ada promote kat Lya dan jugak kawan Lya..sekarang ni kat Bateriku.com ada bateri  brand Amaron. Warranty selama 18 dan 30 bulan. Nanti boleh la puan puan cuba. Ok nanti kita usha bateri Amaron plak laaa..


Bateri Kereta Murah , Bateriku.com , Bateri Kereta , Jual Bateri , Hantar Bateri , Bateri Century , Bateri Amaron , Bateri Kereta Murah , Kedai Bateri , Bateri Kong , PERCUMA Hantar , Periksa Dan Pasang , Tukar Bateri Kereta , Bateri Kereta Terbaik , Tempat Tukar Bateri Kereta , Lokasi Bateriku.Com , Runner Bateriku.Com , Rakan Workshop , Rakan Tow Truck , Pemeriksaan Bateri Kereta , Pemeriksaan Percuma


Khidmat Terbaik Hanya Dari Bateriku.Com


Seperti yang Lya cerita kat atas, khidmat yang disediakan oleh Bateriku.Com memang Lya puji. Memang Tip Top. Setakat ni Lya tak pernah jumpa lagi la servis selain Bateriku.Com yang menyediakan perkhidmatan penghantaran, pemeriksaan dan juga pemasangan secara PERCUMA. Hanya bayar bateri kereta sahaja. Lain lain takde cas tersembunyi.

Bateri Kereta Murah , Bateriku.com , Bateri Kereta , Jual Bateri , Hantar Bateri , Bateri Century , Bateri Amaron , Bateri Kereta Murah , Kedai Bateri , Bateri Kong , PERCUMA Hantar , Periksa Dan Pasang , Tukar Bateri Kereta , Bateri Kereta Terbaik , Tempat Tukar Bateri Kereta , Lokasi Bateriku.Com , Runner Bateriku.Com , Rakan Workshop , Rakan Tow Truck , Pemeriksaan Bateri Kereta , Pemeriksaan Percuma

Kepada pengguna kereta di luar sana, korang tak perlu risau nak contact Bateriku.Com kerana pihak Bateriku.Com menyediakan pelbagai jenis bateri yang bersesuaian dengan jenama kereta korang. Bateriku.Com memberi jaminan harga bateri dari pihak Bateriku.Com jauh lebih murah dengan harga bateri yang terdapat di pasaran. Jaminan asas selama 12 bulan untuk bateri kereta yang di beli. Pastinya pilihan TEPAT apabila korang memilih Bateriku.Com dalam menyelenggara bateri kereta korang. Lya sangat sangat mencadangkan korang guna khidmat Bateriku.Com .. ternyata menjimatkan masa, wang dan keselamatan kita terjamin di lokasi. Insyaallah.


Bateri Kereta Murah , Bateriku.com , Bateri Kereta , Jual Bateri , Hantar Bateri , Bateri Century , Bateri Amaron , Bateri Kereta Murah , Kedai Bateri , Bateri Kong , PERCUMA Hantar , Periksa Dan Pasang , Tukar Bateri Kereta , Bateri Kereta Terbaik , Tempat Tukar Bateri Kereta , Lokasi Bateriku.Com , Runner Bateriku.Com , Rakan Workshop , Rakan Tow Truck , Pemeriksaan Bateri Kereta , Pemeriksaan Percuma


Cara Mudah Hubungi Bateriku.Com 


Hubungi Bateriku.Com di talian bebas tol 1-800-22-2324 atau Whatsapp/ SMS/ WeChat di talian 012-245 8027. Khidmat Pelanggan Bateriku.Com akan cuba sedaya upaya membantu anda.Anda boleh juga menghubungi  KHIDMAT PELANGGAN Bateriku.Com :

No 17 Jalan Saujana Indah 10
Taman Perindustrian Saujana Indah
Shah Alam
Selangor Darul Ehsan
Tel: +603-7843 0105 Faksimili: +603-7843 0106
e-Mel: info@bateriku.com
Instagram : baterikudotcom
Laman Sesawang: www.bateriku.com


Bateri Kereta Murah , Bateriku.com , Bateri Kereta , Jual Bateri , Hantar Bateri , Bateri Century , Bateri Amaron , Bateri Kereta Murah , Kedai Bateri , Bateri Kong , PERCUMA Hantar , Periksa Dan Pasang , Tukar Bateri Kereta , Bateri Kereta Terbaik , Tempat Tukar Bateri Kereta , Lokasi Bateriku.Com , Runner Bateriku.Com , Rakan Workshop , Rakan Tow Truck , Pemeriksaan Bateri Kereta , Pemeriksaan Percuma


NAK TUKAR BATERI KERETA?
#JanganTukarDulu
MUNGKIN BATERI OK LAGI !
#DapatkanKepastian
#GetSecondOpinion
JIMATKAN DUIT ANDA

Panggil BATERIKU.COM @ Tol Free 1-800-22-2324 | Whatsapp 012-245-8027 & 019-699-8279

Mereka datang ke lokasi anda | Pemeriksaan PERCUMA | Tidak perlu beli bateri & DIJAMIN tiada sebarang caj sekiranya bateri anda masih elok.

Isnin ~ Ahad | 7am~1am | Johor ke Perlis

Anda berminat menyertai BATERIKU.COM di seluruh negara ?? Sila mohon secara on-line di www.bateriku.com >> Dealer >> Runner ( Full Time/Part Time/Freelance) >> Rakan Wokshop >> Rakan Tow Truck


CARI BATERI KERETA MURAH ? TAK PERLU SUSAH SUSAH LAGI. BATERIKU.COM KAN ADA !!

Bateri Kereta Murah , Bateriku.com , Bateri Kereta , Jual Bateri , Hantar Bateri , Bateri Century , Bateri Amaron , Bateri Kereta Murah , Kedai Bateri , Bateri Kong , PERCUMA Hantar , Periksa Dan Pasang , Tukar Bateri Kereta , Bateri Kereta Terbaik , Tempat Tukar Bateri Kereta , Lokasi Bateriku.Com , Runner Bateriku.Com , Rakan Workshop , Rakan Tow Truck , Pemeriksaan Bateri Kereta , Pemeriksaan Percuma

Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 sang pencerita

  1. Wahh !!! terjua ju baca entry ni, first time ju dgr pasal khidmat batteri kreta siap ble dtg pat kita lagi =D rasa nya mcm kat sabah xda servis mcm ni huhu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya Jue..nnt tak perlu susah2 lagi..Insyaallah nnt akan ada cawangan gak kat sana nnt jue..Tungguu..

      Delete
  2. wowww bagusnya bateriku.com ni! serba boleh dan serba ada! pemeriksaan percuma + menyediakan bateri kereta murah. fuhhh boleh gunakan perkhidmatan bateriku.com lain kali kalau ada masalah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Btol tu KC..Lagi senang laa pasni tak perlu susah2 lagi..Call bateriku.com jer ..

      Delete
  3. Kena simpan nombor telefon bateriku.com ni..senang ada servis macam ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yupp kena simpan nnt senang la lau ada apa2 terus contact jer

      Delete
  4. Lahai jauhnye.. kuantan tak de ke ni?? hehehe

    ReplyDelete
  5. dah pernah pakai kak..memang terbaik bateriku.com

    ReplyDelete
  6. salam...nak tanya kalau battery tinggal 473% agak2 berapa lama lagi boleh guan?

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Terima Kasih Juga Kerana Sudi Tinggalkan Komen !!!!