Disember Datang Lagi

Selamat tinggal November,selamat datang Disember..Alhamdulillah hari pertama di bulan Disember.Syukur pada Allah SWT kerana dengan izin dan rahmatNya dapat kita bersua lagi untuk kesekian kalinya.November telah berlalu pergi membawa bersama kisah dan cerita samaada suka,duka, sedih dan juga gembira.

November telah berlalu Disember berganti kini.Semoga harapan,impian dan juga doa kita untuk yang baik baik akan berterusan diterima oleh Allah SWT.Permulaan Disember 2016 ini,Lya mengharapkan agar dipermudahkan segala urusan dan dilimpahkan rezeki dalam pelbagai bentuk InsyaAllah dengan izinNya.Semoga pengakhiran bulan untuk tahun 2016 ini berakhir dengan senyuman yang cukup indah dan keistimewaan tersendiri.Hanya Allah sebaik baik perancang.Aamin aamin..


Disember my feveret month of the year..Bulan cuti cuti Malaysia,bulan orang buat kenduri kawen (yeyyy boleh g makan kenduri..) ,bulan kelahiran Nabi Muhammad SAW (Rabiulawal) dan jugak paling penting dan ditunggu tunggu bulan anniversary perkahwinan Lya..Semoga sinar kebahagiaan,kesihatan,kesejahteraan dan juga ketenangan di dunia dan akhirat akan sentiasa mengiringi perjalanan hidup Lya dan keluarga.Hujan rahmat sejak awal pagi tadi mengiringi awal Disember.Semoga kita semua sentiasa murah rezeki dan diberkati dunia akhirat.Aamin aamin ...

Di luar sana hujan masih membasahi bumi,semoga Allah limpahkan rahmat dan keberkatan buat kita semua....

Catat Ulasan

15 Ulasan

  1. Balasan
    1. Jom bonde....tapi musim ujan sana sini tak tau nak g mana huhuhu

      Padam
  2. Happy anniversary ya sis ❤
    http://mellyacrayola.blogspot.my/

    BalasPadam
  3. Amin ya rabbal.. Moga bulan ini lebih baik.. Hujan rahmat, sini bru nak hujan.. Yeahh knduri, suka g mkn knduri..

    BalasPadam
  4. Salam akak :) Siqah datang sini dan follow blog akak. Terima kasih ye singgah blog siqah dan follow :) salam perkenalan dan keep in touch akak :) Let's support each other in blogging world :)

    Siqah suka bulan Dec sebab cuti sekolah. Jalan tak sesak nak p kerja. Haha.

    Happy anniversary kak lya :) Semoga perkahwinan kekal bahagia selamanya 😍

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikummussalam Siqah..tq tau sudi follow .hehehe kan kan jln tak sesak nak g kije bila cuti skolah..tq jugak atas ucapan..

      Padam
  5. bulan 12 ni ramai orang kawen..kenyang makan kenduri la gamaknya kali ni..hihi

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum


    Kejap je kan kita dah sampai bab 12.
    Huhu

    BalasPadam
  7. Salam perkenalan..

    feeling2 winter pulak sebab selalu hujan dan sejuk sekarang,moga 2016 ditutup penuh dengan kenangan bermakna,happy December...

    BalasPadam
  8. Hello Januari,
    Jadilah bulan yang baik seperti December yang baik kepada kami.

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.