Jus Qalbi Al Ehsan Menurunkan Kolesterol Dan Tambah Tenaga Dalam Badan

November 06, 2016

Jus Qalbi Al Ehsan Menurunkan Kolesterol Dan Tambah Tenaga Dalam Badan | Bila cakap bab kolesterol ramai yang tak suka..Ya la,siapa yang suka kolesterol kan..Tapi dalam badan kita ni masih ada kolesterol tak kira kolesterol baik ataupon kolesterol jahat.Kalau yang baik ok la kita simpan tapi kalau kolesterol jahat sebaiknya kita singkirkan.Bagaimana cara nak singkirkan kolesterol jahat? Bagaimana cara nak tambahkan tenaga dalam badan?.Jus Qalbi Al Ehsan pilihan Lya dalam menyingkirkan kolesterol jahat dan menambah tenaga dalam badan.Jus Qalbi Al Ehsan ? Ya Jus Qalbi Al Ehsan.Jom Lya terangkan..





Jus Qalbi Al Ehsan 



Jus Qalbi Al Ehsan dihasilkan tanpa bahan pengawet tiruan,mampu membaikpulih dan merangsang sistem peredaran darah serta mengurangi risiko yang berkaitan dengan komplikasi jantung,stroke,sakit dada,darah tinggi, dan kelas anggota badan jika diamalkan secara berterusan.




Jus Qalbi Al Ehsan minuman supplemen yang mampu menjana tenaga tambahan serta kaya dengan Vitamin C yang baik untuk kecantikan kulit serta sistem imunisasi dan sistem penghadaman.

Jus Qalbi Al Ehsan juga dikenali sebagai JUS PEMBERSIH KOLESTEROL sangat mujarab untuk menghakis serta melunturkan kolesterol malah juga pembekal tenaga semulajadi.


Bahan Bahan Yang Terkandung Dalam Jus Qalbi Al Ehsan 



Jus Qalbi Al Ehsan diformulasi daripada lima bahan semulajadi yang asli seperti BAWANG PUTIH, HALIA, CUKA EPAL, LEMON DAN MADU ASLI terbukti menurunkan kandungan kolestrol dalam tibuh badan.Jus Qalbi Al Ehsan adalah 100% ASLI tanpa bahan pengawet.


Kelebihan Jus Qalbi Al Ehsan 



- Mencuci dan membuang kolesterol
- Merawat masalah saluran jantung tersumbat
- Mencegah kompilasi jantung
- Menyingkirkan toksin dalam badan
- Melancarkan peredaran darah
- Menurunkan tekanan darah tinggi
- Melancarkan sistem pernafasan
- Menghindari penyakit strok
- Mencairkan lemak
- Mengurangkan serangan gout
- Membuang angin dalam badan
- Mengatasi masalah selsema
- Meningkatkan daya pemikiran dan minda
- Melegakan sakit-sakit badan dan sendi
- Kaya dengan Vitamin C
- Menurun dan melangsingkan badan
- Menambah tenaga
- Meningkatkan sistem immunisasi badan
Kesihatan yang berpanjangan


Cara pengambilan Jus Qalbi Al Ehsan 



- Goncang sebelum minum
- 1 sudu makan sebelum sarapan
 1 sudu makan sebelum tidur
- GUNAKAN SUDU PLASTIK SAHAJA


Pengalaman Lya Sejak Mengamalkan Jus Qalbi Al- Ehsan



Mula mula dapat Jus Qalbi Al Ehsan ni kan..seyess nak bagitahu,Lya memang tak boleh nak cuba..Bukan apa tau,bau bawang putih betul betul meresap ke lubang hidung...Mak aii bau dia camtu sekali camne la nak minum ya..Tapi dek kerana Lya rasa tercabar dan ingin mencuba Lya cuba telan sesudu Jus Qalbi dan cepat cepat minum jus oren..Hahahaha nak tergelak pon ada..Macam makan ubat dah lagaknya..Tapi takpe la untuk permulaan percubaan ok la kan...Berjaya jugak minum..




Kali kedua dan ketiga Lya minum satu sudu dah boleh terima dah sebab ada rasa madu dan jugak lemon..Masam masam manis gitu..Mula mula minum tak sempat nak rasa sangat sebab gaduh gaduh duk minum jus oren hehehe...Untuk kali kedua minum Lya dah boleh abaikan BAU BAWANG PUTIH tu..Kiranya buat dek jer ngan bau dan rasai nikmat madu dan lemon yang masam masam manis gitu.Kalau rasa tak best ngan bau bawang putih tu,sila tutup hidung dan terus minum.....Sedappp...

Ok mula mula minum Jus Qalbi,esoknya lepas bangun tidur kepala dah kurang sakit dan tekak pon dah elok sikit..Lya ada sakit kepala sejak minggu lepas lagi..Tapi bila try Jus Qalbi ada rasa OK sikit dari sebelumnya...Kepala jadi ringan jer...Tubuh lebih bertenaga dan sistem pernafasan pon doh OK sikit.Alhamdulillah dipermudahkan...


Harga Jus Qalbi Al Ehsan 



Harga Jus Qalbi Al-Ehsan 250ml 
RM79 - Semenanjung Malaysia
RM89 - Sabah/Sarawak

Harga Jus Qalbi Al Ehsan 500m
RM149 - Semenanjung Malaysia
RM159 - Sabah/Sarawak 


Berminat untuk mendapatkan Jus Qalbi atau perlukan maklumat lanjut mengenau Jus Qalbi, boleh hubungi HQ : 

Algae Park Sdn Bhd
No.80 Jalan Renang 13/26 seksyen 13,
Shah Alam.
Tel: 03-5511 4366

Whatsapp/sms - 017 7300366 / 017 3730366
Instagram: Qalbi Al Ehsan
Email di official@algaepark.com.my0

#jusqalbi
#pembersihkolesterol
#jusqalbialehsan #enjoythetaste #experiencethemiracle #tonikjantung
#mengawalkolestrol


Artikel Menarik yang Lain

3 sang pencerita

  1. Alhamdulillah menarik ni kak..kombinasi lemon dan madu..

    ReplyDelete
  2. Bila berbadan besar ni, selalu sangat kita dimomokkan dengan penyakit dan macam-macam lagi...Sally buat masa ni, Alhamdulillah masih lagi tiada masalah kesihatan tapi sebelum terkena baiklah kalau kita cegah kan...Lagi-lagi sekarang ni, bukannya kita tahu bila nak kena penyakit.

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..