Koleksi Kanister Warisan Shell Edisi Terhad Sempena 125 Tahun Shell Malaysia

October 26, 2016

Baru baru ni duk heboh heboh mengenai Koleksi Kanister Warisan Shell Edisi Terhad sempena 125 Tahun usia Shell Malaysia..Makanya bilamana muncul bab bab tin,maka En Hubby salah sorang yang memang suka kumpul benda benda lagu ni..Memang duk tunggu tunggu la kiranya..Yang di tunggu tungguu...

- Shell Heritage Canister Collection 1920 - Shell Heritage Canister Collection 1950 - Shell Heritage Canister Collection 1960 - Shell Heritage Canister Collection 1980 - Shell Heritage Canister Collection Tanker  - Shell Heritage Canisters Collectors's Case


Makanya setelah di hitung di kira dan di congak..Inilah koleksi kanister warisan shell edisi terhad yang dah cukup adik beradiknya melepak kat rumah kami..Paling suka budak kecik ni laa sebab dia nak lori tangki tu jer sebenarnya..Tapi punyala terkejuzz abah dia g borong semua sekali..Mau tak terkejut..Lya pon tanjatt tengok..Sekaligus borong..Mungkin kat sini tak berapa dapat sambutan jadi pihak Shell jual jer kat pelanggan yang minat nak beli..Alang alang beli..Beli semua sekali..

- Shell Heritage Canister Collection 1920 - Shell Heritage Canister Collection 1950 - Shell Heritage Canister Collection 1960 - Shell Heritage Canister Collection 1980 - Shell Heritage Canister Collection Tanker  - Shell Heritage Canisters Collectors's Case


Kanister yang besar harga dia rm12.90 dan yang mini rm7.90 sebuah yang disertakan sekali magnet peti sejuk kat dalam kanister ni..Kalau yang kecik dapat rantai kunci kat dalam..Untuk kanister tangki minyak shell akan dapat sehelai tuala muka.


- Shell Heritage Canister Collection 1920 - Shell Heritage Canister Collection 1950 - Shell Heritage Canister Collection 1960 - Shell Heritage Canister Collection 1980 - Shell Heritage Canister Collection Tanker  - Shell Heritage Canisters Collectors's Case


- Shell Heritage Canister Collection 1920 - Shell Heritage Canister Collection 1950 - Shell Heritage Canister Collection 1960 - Shell Heritage Canister Collection 1980 - Shell Heritage Canister Collection Tanker  - Shell Heritage Canisters Collectors's Case


- Shell Heritage Canister Collection 1920 - Shell Heritage Canister Collection 1950 - Shell Heritage Canister Collection 1960 - Shell Heritage Canister Collection 1980 - Shell Heritage Canister Collection Tanker  - Shell Heritage Canisters Collectors's Case



YAHOOO SHELL HERITAGE CANISTER COLLECTION Cukup dah semua set....Total RM126 .. 125 YEARS SHELL MALAYSIA 1891 - 2016 

1920,1950,1960,1980 

- Shell Heritage Canister Collection 1920
- Shell Heritage Canister Collection 1950
- Shell Heritage Canister Collection 1960
- Shell Heritage Canister Collection 1980
- Shell Heritage Canister Collection Tanker 
- Shell Heritage Canisters Collectors's Case 


#125yearsshellmalaysia18912016 #19812016 #125years #125yearsshellmalaysia #shellcollectors #shellheritagecanisterscollectorscase #shell #shellmalaysia #shellsgrowth #collector #tin #completeset #handwashwithcare #rm126 #blogger #akifimtiyazdotcom #kbba9

Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 sang pencerita

  1. tak minat kumpul benda ni... skarang minat kumpul duit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samala..suami saya pon peminat duit syiling dan duit kertas lama jugak..bukan setakat tu saja..barangan lama memang banyak yg jadi koleksi

      Delete
  2. Hello ! This is not spam! But just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. lama2 nanti mesti ada yang cari dan nak beli ni..sebab edisi terhad kan??

    ReplyDelete
  4. barang rare nanti lama2 ada yg cari,nak kumpul jygak tapi en suami dah warning,barang dah banyak hahahha.

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Terima Kasih Juga Kerana Sudi Tinggalkan Komen !!!!