Akif Imtiyaz Dan Farish

October 18, 2016

Semalam balik sekolah en hubby yang pergi ambik anak anak sebab Abang Iman demam kalau balik naik van nanti lewat pulak sampai rumah..Kesian kat dia..Demam demam pon pergi sekolah sebab ada ujian iq untuk Matematik..Nak tak nak kena la pergi..Dalam tak larat pon pergi jugak..

Balik sekolah,En Hubby jumpa ngan BFF Akif..Farish ni haaaa..Makin cumel laa Farish..En Hubby kan kalau jumpa jer Farish memang nak mintak posing..Jom ler Farish posing posing kita ambik gambar..Farish pulak jenis mesra budaknya.Takde laa nak malu malu segan..dia elok jer duk situ tangkap gambar..

Satu lagi,Farish ni jenis prihatin..kalau Akif tak datang sekolah,diala orang pertama yang tanya kat Abang Iman,kenapa Akif tak datang sekolah arini ?...Akif sakit apa ?.. Akif Ok ke tak ?..Kiranya Farish ni, kawan yang sentiasa ambik berat perihal kawan lain..Diaorang berdua ni selalu la rehat kat kantin sama sama..Bawak bekal makan sesama...Bestfriend la katakan..



Akif dengan Farish kenal sejak 2015 masa sama sama kat Pra Sekolah..Cuma masa Pra Sekolah,kelas diaorang lain lain..Akif kat kelas Ibnu Khaldun,Farish di Ibnu Sina..Tapi diaorang mesra sebab kelas sebelah menyebelah dan rehat pon makan kat tempat yang sama..Sebab tu la kot diaorang ni leh ngam berkawan sampai sekarang..Setakat ni takde lagi la dengar Akif-Farish bergaduh..Masih OK seperti dulu..Moga moga persahabatan yang dibina antara Akif-Farish akan kekal berkekalan hendakNya .. Aamin aamin..

Artikel Menarik yang Lain

1 Sahabat Setia

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.