Dashing Edge 2.0 Pemikat Gaya Dan Personaliti Lelaki

DASHING satu jenama yang merupakan lambang maskulin dan keyakinan.Dengan sejarah lebih daripada 20 tahun, jenama ini telah menjadi sebahagian daripada jiwa lelaki Malaysia.Terkenal dan sinonim dengan kualiti dan wangian yang tahan lama,Dashing membolehkan lelaki moden untuk menyerlahkan keyakinan mereka dan menjadi kool bak DASHING dengan harga yang berpatutan. DASHING memahami kaum lelaki serta menarik perhatian mereka dengan gaya yang kontemporari, gempak, bertenaga dan berkeyakinan. Jejaka DASHING amat mudah menjadi inspirasi kepada orang lain dengan daya tarikan serta personaliti mereka.

Baru baru ini Lya diberi peluang untuk mencuba Dashing terbaru..Haa aaa bukan Lya yang cuba sebenarnya tapi..Dashing Edge 2.0 ini  untuk En Hubby..Dashing Edge 2.0 pilihan terbaik untuk En Hubby kerana baunya yang cukup memikat...Tiga produk Dashing Edge yang menjadi pilihan En Hubby ialah Deodoran Bebola Edge 2.0,Deodoran Spray Edge 2.0 dan juga Dashing Edge 2.0 EDT.








Deodoran Bebola Dashing Efge 2.0 cepat kering dan menghalang bau badan sehingga 60 jam. Ia juga memberikan perlindungan antibakteria. Deodaran Bebola Dashing ini telah di rumus khas selain mengandungi formula cepat kering yang efektif tanpa rasa melekit. Dan sangat sesuai digunakan setiap hari tanpa meninggalkan kesan pada kulit. 


Harga Deodoran Bebola Dashing Edge 2.0: 
RM 6.50 termasuk 6% GST (Boleh didapati dalam 3 variasi iaitu BOLD 2.0, EDGE 2.0 dan PURE ENERGY) 



Korang dah cuba ke belum DASHING Deodarant Spray terbaru..Woww lebih semburan kot,En Hubby dah cuba produk terbaru Dashing dan sangat sangat menggemari Dashing Deodaran Spray terbaru ini...DASHING Deodaran spray baru tiada gas dan ianya lebih jimat.Dashing Edge 2.0 juga merupakan teknologi baru Deodoran Semburan Badan Tanpa Gas yang Pertama Di Malaysia. Deodaran Spray atau semburan ni mampu bertahan selama 2 bulan atau 750 kali semburan. Fungsi Deodoran Semburan Dashing ialah memberi perlindungan 24 jam iaitu menghalang bau badan dan menghapuskan bakteria.

Kelebihan Deodoran Spray Dashing Edge 2.0 :
- Mampat dengan cecair deodorant, 750 semburan
- Lebih wangian dan lebih cecair deodoran dalam setiap semburan
- Lebih jimat penggunaan, tiada pembaziran
- Satu botol lebih dari 2 bulan penggunaan
- Semburan yang rata dan menyeluruh
- Selepas semburan rasa selesa dan tidak melekit.
- Deodoran semburan Dashing memberikan perlindungan selama 24 jam.
- Menghalang bau badan dan memghapus bakteria.

Harga : RM 19.90 termasuk 6% GST (Boleh didapati dalam 3 variasi iaitu BOLD 2.0, EDGE 2.0 dan PURE ENERGY)



Wangi..Dashing Edge 2.0 EDT merupakan wangian terbaru.Mempunyai bau yang sangat harum dan memikat.Wangian yang berkualiti dan tahan lama. Kebanyakkan lelaki lazimnya mudah berpeluh kerana melakukan banyak aktiviti dan haruman dari Dashing mampu mengekalkan haruman maskulin,moden dan menyegarkan. 

Harga Dashing Edge 2.0 EDT : 
EDT 100ML - RM34.50 termasuk 6% GST (Boleh didapati dalam 3 variasi iaitu BOLD 2.0, EDGE 2.0 dan PURE ENERGY)

DASHING adalah jenama penjagaan lelaki yang mempunyai produk merangkumi Minyak Wangi (EDT) ,Deodoran (Semburan,Beboa,Stik) ,Pembersih Muka , Mandian Badan dan Talkum.Semua produk Dashing mempunyai asas Semangat Manland yang memberi inspirasi dan menggalakkan nilai positif lelaki (persahabatan/persaudaraan).Lelaki DASHING adalah seorang jejaka moden,yakin dan bersemangat tinggi.

DASHING adalah produk berkualiti daripada WIPRO UNZA.

WIPRO UNZA (MALAYSIA) SDN BHD,
(51554-K)
NO 10 Jalan Subang 2,
Taman Perindustrian Subang,
47610 Subang Jaya,Selangor,

Instagram :
https://www.instagram.com/dashing_my/

Catat Ulasan

5 Ulasan

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.