Nama Pelakon Farouk Gagak Hitam

July 17, 2016

Nama pelakon Farouk Gagak Hitam.Ok tadi Lya duk usaha keywords yang melekat kat blog akifimtiyaz.com .Nampak cam buasa biasa jer tapi dalam biasa biasa tu terselit la satu carian yang nampak cam luar biasa sikit..Hehehe nak gelak pon ada bila tengok keywords yang muncul semalam..Apa ke pelik benor carian kali ni..Ada yang cari Nama pelakon farouk gagak hitam kat blog kita laaaa...Nasib gak laa kita no penah dengar nama Farouk Gagak Hitam tu kat filem Gila Gila Remaja lakonan Faizal Hussein..Yang femos amos dulu tuuu..Ingat tak ingat tak..Yang Kazar duk nyanyi tuu...Ku jejak..jalan yang berliku..


Keywords Blog.. www.akifimtiyaz.com



Nama pelakon FAROUK GAGAK HITAM......
Dalam banyak banyak pelakon Filem Gila Gila Remaja...Farouk jugak yang dia nak tau nama..Rasa cam nak gelak plak ngan Farouk Gagak Hitam tuu..Kikiki ok ok tak nak gelak gelak laa..kita bagitau pada yang duk carik tu..Nama sebenar watak Farouk Gagak Hitam ialah Kamarool Haji Yusof.. Ok kita harap pada insan yang mencari puas hati sebab kita dah bagi jawapan untuk carian dia..Tapi kita musykil gak la kan..Nak buat per ngan Farouk Gagak Hitam tuuu ???? Cer citer cer citer hehehe..Kita pon nak tau jugak kot kot ada nak buat drama ke filem ke apa ke..

Nah kita tempek gambar pelakon Farouk Gagak Hitam versi Gila Gila Remaja dan versi sekarang..

Gila Gila Remaja , Pelakon Gila Gila Remaja , Wajah Baru Pelakon Gila Gila Remaja , Farouk Gagak Hitam , Asroy Gila Gila Remaja , Suzanna Gila Gila Remaja , Pelakon Utama Gila Gila Remaja , Filem Gila Gila Remaja
Ni FAROUK GAGAK HITAM zaman muda..Zaman Gila gila Remaja..Gambar bawah baju merah..Tengah tengah Ravi dan Chin..

Gila Gila Remaja , Pelakon Gila Gila Remaja , Wajah Baru Pelakon Gila Gila Remaja , Farouk Gagak Hitam , Asroy Gila Gila Remaja , Suzanna Gila Gila Remaja , Pelakon Utama Gila Gila Remaja , Filem Gila Gila Remaja
Ni pulak Farouk Gagak Hitam versi baru..Kat sebelah Faizal Hussein..


Terima kasih sudi singgah blog akifimtiyaz.com .... Ada masa singgah laa mencari lagi..Ok dahh..Selamat malam readers...

Sumber Gambar : Mr Google

Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 sang pencerita

  1. Teringat balik cerita tu hehee... lama sgt dah sejak last tengok dolu2... :)

    ReplyDelete
  2. hahaha..ada juga yang seacrh nama tu..rasanya nak beri nama pada orang kesayangan kot..hehehe

    ceritaejoy.com

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Terima Kasih Juga Kerana Sudi Tinggalkan Komen !!!!