Salam Ramadhan 2016 Daripada AkifImtiyazDotCom

Salam Ramadhan 2016 Daripada AkifImtiyazDotCom...Alhamdulillah,untuk kesekian kalinya kita diberi peluang untuk bertemu lagi dengan bulan puasa Ramadan,bulan penuh keberkatan dan kenikmatan..Semoga Ramadhan kali ini akan lebih baik dari Ramadan sebelumnya.Ya Allah, terima kasih sudah memberikan kesempatan  buat hambamu ini untuk kembali bertemu dengan bulan suci Ramadan..Semoga kita semua dapat memanfaatkan sebulan Ramadhan  dengan sebaik-baiknya.InsyaAllah.Salam ramadhan 2016 daripada akifimtiyazdotcom...



Bulan Ramadhan adalah bulan yang suci...Ramadhan adalah bulan kesabaran. Setiap hal yang tak ingin terjadi, balaslah dengan senyuman tulus dari hati dan perbuatan baik..Pasti Allah akan memberikan jalan terbaik untuk kita...

Untuk para sahabat,teman dan juga saudara,di kesempatan masa yang ada ini..Lya sekeluarga ingin memohon ampun maaf atas segala kesalahan baik yang disengaja mahupun tidak disengajakan..Mohon dimaafkan salah dan juga silap..Buat sahabat maya..Andaikata sepanjang mengenali ada hati yang terguris rasa dengan coretan hati Lya..Lya menyusun jari sepuluh memohon maaf dari kalian semua..Walau kita hanya di alam maya...Ikatan ukhuwah antara kita akan terus kekal berpanjangan..


Dalam kesakitan teruji kesabaran..Dalam perjuangan teruji keikhlasan..Dalam ukhuwah teruji ketulusan..Dalam tawakkal teruji keyakinan..Hidup ini amat indah jika Allah menjadi tujuan hidup kita..

Tak ada kata seindah zikir, Tak ada bulan seindah Ramadhan.Izinkan kedua tangan bersimpuh maaf untuk lisan yang tak terjaga..Janji yang terabaikan,Hati yang selalu berprasangka dan sikap yang pernah menyakitkan.Tegur saya jika sombong.Tegur saya jika angkuh..Tegur saya jika salah dan  khilaf..

Marhaban ya ramadhan.Selamat menunaikan ibadah puasa ramadhan 2016..


Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. Ramadhan Kareem,
    Maaf jugak segala salah silap,
    moga memperoleh keberkatan ramadhan Aamiin.

    BalasPadam
  2. Salam Ramadhan AlMubarak... Kullu 'Aam Wa Antum Bikhair.... Ramadhan Kareem, Allahu Akram

    BalasPadam
  3. selamat ramadhan untuk kita semua :)

    BalasPadam
  4. salam ramadhan 2016 dari blog ceritaejoy.com..:)

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.