Menang Contest Hadiah Tak Dapat ..

June 03, 2016

Tadi layan facebook..Nampak pulak keratan menang contest Jeep Apparel Malaysia.Masa ni tahun 2012,memang gila gila layan Contest..Masa ni tak guna nama sendiri tapi kita pakai nama Anugerah Adam..Suka sangat menang contest..Ermm nama jer pemenang tapi hadiah tak jugak dapat dapat hingga hari ni..Macam macam masalah nak menuntut hadiah..Suruh pergi ambik kat KL laa..apa laa..blablabla...Boleh jumpa person in charge sekian sekian laa..Susah benor nak bagi hadiah tuu..Bila kita mintak poskan dan bayar kos pos lain pulak jawapan dia..Ermmmmm..Pastu bila mintak nak g ambik kat booth Jeep paling dekat tak boleh pulak..kena ambik kat sana jugak..Haruuu betul laaa...





Logik ke nak g KL semata mata nak g ambik 5 helai baju..Nak kena bayar tol lagi minyak kereta lagi..makan minum lagi..Tak padan ngan harga laa jawapnya..Tapi takpe laa daa takde rezeki kat situ nak buat camne..Pastu bila kita duk tanya itu tanya ni dia plak tak nak jawap..Last last kita pon senyap..Malas laa layan benda yang menyusahkan..Kita nak yang memudahkan bukan lagi menyusahkan..Tak salah laa kalau poskan..sebab kita ni pemenang..Hargai laa pemenang anda..Kalau benda kecik lagu tu pon tak boleh nak buat susah laaa..Pastu kan diaorang cakap boleh hantar wakil..Ermm tak yah wakil wakil sangat laaa..Sama jer lau hantar wakil pon..Wakil tu nanti nak kena pos gak barang tu..Jadik kalau terus poskan jer takde laaa masalah..Ni tak..banyak pulak alasan dia..Tapi takpe laa ti semua kenangan..Kenangan waktu gila gila Contest..Sekarang ni kita dah stop contest daaa..Tapi tetiba plak kita rindu nak bercontest balikkk...Rindunya nak menang hadiah hahahahaha ....


Artikel Menarik yang Lain

6 sang pencerita

  1. wuuuu...ruginyeee..kesian kak lya...

    ReplyDelete
  2. ish3. boleh pulak macam tu! *geleng kepala* takpa sis, mungkin takda rezeki time tu. InshaAllah nanti rezeki lain datang pada masa akan datang ^^ ala, masuk je! Mana tahu boleh menang byk ontest lagi *wink wink* hehehe ^^

    ReplyDelete
  3. Saya pun pernah sekali tu menang contest KETUK-KETUK AIDILFITRI GIVEAWAY tp x dpt pun hadiah biskut raya yg dijanjikan. Hampeh punya penganjur.

    ReplyDelete
  4. kenapa dia tak reti nak post ke? kena buat tutorial mcna nak post baju tu hahahah

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.