Tema Hari Guru 2016 Guru Pembina Negara Bangsa

Guru Pembina Negara Bangsa Tema Hari Guru 2016


Tema hari guru 2016.Tema hari guru 2016 Guru Pembina Negara Bangsa. Alhamdulillah 16 Mei kembali lagi.Sekali lagi kita akan sama sama menyambut Hari Guru.Tanggal 16 Mei setiap tahun pastinya sering diingati oleh mereka yang bergelar pelajar ataupun mereka yang pernah bergelar pelajar.Hari guru adalah hari paling istimewa untuk meraikan jasa dan pengorbanan seorang insan bergelar guru dalam mendidik anak bangsa menjadi insan yang berguna di dunia juga akhirat.Tema hari guru pada kali ini Guru Pembina Negara Bangsa amat sesuai digunakan kerana penat lelah seorang guru dalam mendidik anak bangsa sukar untuk dihuraikan melalui kata kata. Untuk pengetahuan semua tema hari guru 2016 Guru Pembina Negara Bangsa pernah digunakan sebagai tema hari guru untuk tahun 2009 dan juga 2010.

Tema Hari Guru 2016 , Guru Pembina Negara Bangsa , Gambar Ucapan Hari Guru , Selamat Hari Guru

  
Di kesempatan masa yang ada ini,Lya ingin mengucapkan Selamat Hari Guru buat semua pendidik di seluruh Malaysia.Terima kasih yang tak terhingga di atas khidmat bakti yang telah dicurahkan.Jasa dan pengorbanan seorang insan bergelar guru amat besar nilainya berbanding wang ringgit.Hanya Allah SWT yang dapat membalas segala penat lelah dan juga jasa Cikgu cikgu mendidik dan mendisiplinkan kami sehingga kami berjaya..Terima kasih Cikgu..Jasamu sentiasa tersemat kukuh disanubari.Selamat Hari Guru !!!

Tema Hari Guru 2016 , Guru Pembina Negara Bangsa , Gambar Ucapan Hari Guru , Selamat Hari Guru  , Terima Kasih Cikgu , Selamat Hari Guru 2016 , Ucapan Selamat Jari Guru


Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. anak-anak kak lya mesti semuanya sibuk nak bagi hadiah kat cikgu kan

    BalasPadam
  2. Rindu nak sambut hari guru dekat sekolah lepas tu bagi hadiah dekat cikgu. Hehe :)

    BalasPadam
  3. Selamat hari Guru 2016, Guru Pembina Negara Bangsa.

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.