Nasi Goreng USA Naik Kapal Terbang !!

May 23, 2016

Nasi goreng USA naik kapal terbang.Hahaha bila dengar Iman cakap lagu tu aku rasa cam nak TERGELAK guling guling jer..Citer dia camni,kami makan kat luar..Pastu Iman mintak Nasi Goreng USA...Nak jadi citer pulak dalam banyak banyak order..Nasi goreng USA yang Iman mintak yang sampai lambat..Tiga empat kali jugak laa Iman tanya..."Naper lambat sangat makanan Iman ni.."..Dia tanya,dia jugak laa yang jawap.."Umi,abah nak tau tak kenapa Nasi goreng USA Iman tak sampai sampai lagi.."...Hehehe sebab per laa ya cer Iman citer kat Umi ngan abah.Iman cakap memang laa lambat siap lambat sampai..sebab jauh datangnya naik kapal terbang dari USA kan nasi goreng tuu..Kan nasi goreng USA..hahahaha lawak sungguh laa anak dennn ni...Nasi goreng USA naik kapal terbang !!...hadoii laaa..


Ok ni laa dia bentuk rupabumi Nasi goreng USA yang lambat siap tuu..Hehehee patut ler lambat siap,naik kapal terbang rupanya..Rasa nak gelak jer malam ni..Hahahahahaha..Layan jer laaaa..

Artikel Menarik yang Lain

3 sang pencerita

  1. hahahahaha, sama kes macam air kosong lambat hantar la ni, kenapa lewat hantar air kosong, susah kot nak bancuh..hahaha

    ReplyDelete
  2. haha.jauh sangat sbb tuh lambat.hehe

    ReplyDelete
  3. hahaha..bijak betul..kreatif sangat ni..nasib baik sampai jugaknye..sedap betul tengok rupabumi nasi goreng USA tu

    Be Yourself, Love Yourself

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..