Jadual Waktu Berbuka Puasa Dan Imsak 2016 Di Malaysia

Jadual Waktu Berbuka Puasa Dan Imsak 2016 Di Malaysia.Sepertimana yang telah kita semua sedia maklum,pihak Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) telah mengeluarkan jadual untuk waktu berbuka puasa dan waktu imsak bagi seluruh negeri mengikut daerah dan kawasan masing-masing di Malaysia untuk bulan Ramadhan 2016 / 1437H.Bagi memudahkan sahabat Lya,berikut Lya kongsikan jadual waktu berbuka puasa dan imsak 2016 di Malaysia.Semoga perkongsian  jadual ini dapatlah kiranya dijadikan panduan dan juga rujukan untuk sahabat semua.

Jadual Waktu Berbuka Puasa Dan Imsak 2016 Di Malaysia , Jadual Berbuka Puasa 2016 , Waktu Berbuka Puasa Dan Imsak 2016

Melalui jadual yang Lya kongsikan di sini,sahabat bolehlah memuat turun/download jadual ini dengan cara KLIK link tertera di bawah.Semoga jadual ini dapat dijadikan sebagai panduan dan rujukan untuk waktu berbuka puasa dan imsak bagi tahun 2016/1437H.

Jadual Waktu Berbuka Puasa Dan Imsak 2015 Di Malaysia


















Semoga kita semua di beri kesempatan untuk sama sama meraikan Ramadhan Al Mubarak bagi tahun 2016 ini..Tak sabar rasanya untuk sama sama menghayati bulan ramadhan bersama suami dan anak anak...Teringat kenangan puasa dan sahur 2015..teringat akan solat terawih sekeluarga tahun lepas..Ya Allah rindunya ingin bersua lagi dengan Ramadhan..Semoga ramadhan kali ini penuh makna...InsyaAllah..aamin aamin..


Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. Aura Ramadan al mubarak sudah mula dirasai... semoga tahun ini lebih baik amalan buat kita semua berbanding tahun2 sebelumnya, in shaa Allah... :)

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.