Cara Tangani Anak Mengamuk

May 03, 2016

Assalamualaikum.Cara tangani anak mengamuk.Bila masuk bab bab anak mengamuk,kita yang bergelar ibubapa ni mesti rasa tak selesa.Ya laa kalau anak mengamuk kat rumah boleh layan lagi tapi bila anak mengamuk kat tempat awam aduhai tak terlayan dan boleh buat kita rasa nak mengamuk sekali kan kan.Maka terjadila fenomena,anak mengamuk ibu pon mengamuk..Bila dah sampai tahap ibu mengamuk,memang tak boleh jadi ni..Kena cari cara paling berkesan untuk menangani masalah anak mengamuk.Anak mengamuk membuatkan ibubapa rasa hilang sabar pon ada.Silap haribulan ada pula yang kena penampar sebab terlalu marah.Nak menangani kerenah anak yang sering mengamuk memerlukan kesabaran yang tinggi..Berikut Lya kongsikan cara yang boleh dilakukan oleh ibubapa dalam menangani masalah nak mengamuk.Jom cuba cara tangani anak mengamuk.

Cara Tangani Anak Mengamuk 



Cara Tangani Anak Mengamuk

Cara Tangani Anak Mengamuk


Cara Tangani Anak Mengamuk

Cara Tangani Anak Mengamuk


Cara Tangani Anak Mengamuk


Artikel Menarik yang Lain

2 sang pencerita

  1. Hehehe..anak no 2 saya..perempuan..kuat merajuk+mengamuk. lagi-lagi kalau ada saya dekat rumah..kadang sy biar je dia..macam dah lama sangat dia menangis..baru saya pujuk dia..hehehe..kadang-kadang gelak sorang2 tengok keletah anak..:)

    ReplyDelete
  2. hahaaha..kalau anak nad ngamuk peluk je

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.